Minkä ikäiselle unikoulua ?

• Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti
kokenut
Vasta 6kk iästä eteenpäin. Huudatus unikoulua ei enää suositella ollenkaan mutta tassuhoito sen sijaan hyvä. Katso www.mll.fi. Meillä auttoi vasta 9kk iässä. Yritimme jo aiemmin. Luulen että joka vauva on erilainen
Onnea yritykseen

vielä kokenut
Jos vauvaa paljon huudattaa se voi vaikutta vanhemman ja lapsen kiintymyssuhteeseen semmoista olen myös lukenut. Meillä aluksi poika parkui hysteerisenä kun yritin tassuhoitoa mutta 9kk iässä sekin sitten onnistui suht helposti.

En usko että sängyssä huudattamisessa on koskaan mieltä eikä hyötyä. Jos lapsi ei halua nukkua huutamatta omassa sängyssä ei luultavasti ole vielä siihen valmis vaan tarvitsee läheisyyttä ja turvaa. "Luonnollisinta" eli miten useassa kulttuurissa tehdään, vaan ei täällä länsimaisessa, on että lapset saa nukkua vieressä pari-kolmevuotiaaksi, kunnes ovat itse valmiita siirtymään omaan sänkyyn. Ehkä jotkut lapset voi siirtyä ihan vauvoinakin nukkumaan omaan sänkyyn ja olla tyytyväisiä, ovat kaikki erilaisia, mutta jos huutaa ja itkee ei luultavasti ol siihen valmis.

noppa
meidän neuvolassa on sanottu, että tassuttelu-unikoulua voi aloitetella sitten, kun vauva syö 5 kiinteää ateriaa hyvin + maitoa päälle, eli ei ainakaan nälkäänsä huutelisi yöllä.

fluemieneism
Employ rates to your advantage and find out which in turn stocks you ought to invest in. michael zimmerman fund Eventually, each of the gains began from the shared pay for sector to produce safe practices involving cash are already governed faraway from the particular likes and dislikes on the smaller investor. In truth, these include the complete people which will need safety of capital above all. Numerous market observers think the is now around managed therefore, complete far more damage in comparison with great. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg Besides can Dale individually process particularly he / she is currently writing regarding, they have likewise coached numerous others with these kind of ways to show exactly how quick it is for making money together with passive continuing channels of income.

Yhteistyössä