MInkä ikäiselle lapselle korvakorut..

"äitix3"
Sen ikäselle, joka ymmärtää kivun päälle ja on valmis omasta halustaan sen kärsimään, joka lävistyksestä aiheutuu. Joku 4v tai 5v ei todellakaan sitä ymmärrä. Korkeintaan ymmärtää, että onpa nätit korvikset.. Meillä vajaa 5v kinuaa korviksia, mutta otan mietintään vasta kun on sit kouluikänen;)

sh-äiti
[QUOTE="äitix3";23683571]Sen ikäselle, joka ymmärtää kivun päälle ja on valmis omasta halustaan sen kärsimään, joka lävistyksestä aiheutuu. Joku 4v tai 5v ei todellakaan sitä ymmärrä. Korkeintaan ymmärtää, että onpa nätit korvikset.. Meillä vajaa 5v kinuaa korviksia, mutta otan mietintään vasta kun on sit kouluikänen;)[/QUOTE]

Samaa ajattelen. Sitten kun lapsi itse ymmärtää vaatia korvakoruja ja tiedostaa että se tekee kipeää. Itse en ymmärrä enkä haluakaan ymmärtää sitä että pikkulapsille laitetaan korvikset vaan siitä syystä kun äidin mielestä ne on niin söpöt...

jaahas
Meillä oli reilu 4v tyttö. Ite sain 6. luokalla vaikka olisin halunnut jo paljon aikaisemmin. No, mun äiti on muutenkin omituinen ja nipo. Enpä olekaan sen kanssa ollut tekemisissä moneen vuoteen.

Yhteistyössä