Minkä ikäiselle lapselle 2-osainen toppapuku?

meikku
Mun oli tarkoitus ostaa 4-vuotiaalle vielä haalari, mutta kun meidän kauppaan ei tullutkaan Lassien parempaa pukua, niin ostin kaksiosaisen Lassie tecin puvun, eikä kyllä ole tarvinnut katua. Puku on tosi lämmin ja koska tyttö on pukenut itse itsensä jo kauan, tuskin hoitajallakaan lisätyötä aiheuttaa. Lisäksi on monikäyttöisempi juuri kauppareissuilla, ei tarvitse eri vaatteita varata mukaan jos on hoidosta menossa suoraan naapurikaupunkiin shoppailemaan. Ja puvusta toinen osa saattaa vielä sopia siinä vaiheessa kun toinen on nafti tai pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Haalari hyvä niin kauan kun kelpaa. Mietin, että ostanko 116-koossa eskariin enää sitä.
Samaa oon miettiny ... Kumpiakohan siellä eskarissa enemmän käytetään?
Minun lapseni eskarissa on sekä että. Tyttäreni tykkää enemmän haalarista, koska se on nopeampi pukea kun menevät ulos. Eikä tarvitse taistella takin vetskarin kanssa.

meillä
myös monella tytön ryhmän eskarilla on haalari, itse asiassa aika vähän 2-osaisia, lapset tykkää kun ne saa niin helposti ja nopeasti päälle. ja sen verran riehaikkaita niiden pihaleikit on, että hyvä suoja on tärkeää. mun mielestä täällä osalla 1-luokkalaisistakin on vielä haalari, vaikka kolussa enimmäkseen ovatkin 2-osaisissa.

Yhteistyössä