minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

minä 28,mies 26.mulla lapsia ennestään kolme poikaa (8,5 ja 1.2kk).miehellä ennenstään myös kolme poikaa (7,5 ja 2v).ja nyt viikolla 13 mennään :) eli suur perhe on meillä,jospa tällä kertaa olis tyttö tulossa :) niin ja yhessä ollaan oltu vuos.
 
Viimeksi muokattu:
Mies on 26, minä täytän syksyllä 25. Esikoisen laskettu aika olis tammikuun lopulla.

Muoks. Ja yhdessä ollaan oltu nyt noin 7,5 vuotta. Toista hääpäivää vietetään syksyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä täytyän elokuussa 23 ja mies lokakuussa 30 yhdessä ollaan oltu syyskuussa 2,6kk ja naimisissa ollaan joulukuussa oltu 2 vuotta(ennenko joku kerkee mitää kommentoimaan niin ollaan oltu kavereita useita vuosia ennen yhteistä taivalta) Mulla on tyttö 6w eri ihmisen kanssa ja nyt yhteisen laskettu aika on 16.08.11 <3
 
Laretzki
Minä täytän itse tässä kuussa 21 v, mies elokuussa 29 v. Yhdessä ollaan tässä kuussa oltu neljä vuotta. Ja ensi syyskuussa tulee kaksi vuotta kihloissa ja vuosi naimisissa. Nyt ensimmäistä lasta odotellaan, aika alussa vielä, mutta toivottavasti pysyy mukana loppuun asti :)
 
jaksa uskoa että täällä kaikki on ollu tyyliin 5-10v yhessä jotkut 20-25v naiset miehensäkaa,tarviiko sen takia laittaa kun muutkin laittaa,vaikka ei ois miestä ollenkaan tai on oltu 1v :LOL:
^No mä en muiden yhdessäolosta osaa sanoa, enkä rupea sitä täällä kyseenalaistamaankaan. Mutta me ollaan miehen kanssa molemmat 26v, viikon päästä tulee 10 vuotta yhdessä ja ensimmäisen lapsen la Joulukuussa :) ..Toiset vaan saattavat löytää kumppanin jo heti riparin jälkeen, toiset myöhemmin ja jotkut eivät koskaan..
 

Yhteistyössä