Minkä ikäinen on vanhin tietämäsi lapsi jolla on tutti vielä käytössä?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"gen"
Mun kanssa eskarissa oli yks jolla oli tutti mukana eskarissa, mutta hoitajat kielsi tuomasta eskariin sitä. Vanhin jonka tiedän syöneen tuttipullosta on yks ystävä joka yläasteikäisenä joi velliä tuttipullosta samalla ku luki kirjaa. Oli kuulemma kätsyä... :p
 
"jenni"
hmmm... varmaan reilu pari vuotias, eli ei mitenkään kovin vanha.

En kyllä ymmärrä miksi vuoden ikäiselle tutti isketään ihan kokoajan suuhun vaikka lapsi on täysin tyytyväinen.
En ymmärrä minäkään.

Tytölläni 1v4kk on unille mennessän tutti käytössä. Muulloin ei koskaan. Jos on hereillä ja näkee tutin antaa sen minulle tai vie pöydälle. Viikon päästyä alkaa miehellä kesäloma ja samaan aikaan aattelin heivata tutit pois,kertalaakista roskiin vain kaikki.

Kaverin 3v poika syö tuttia aikalailla kokoajan. Typerän näköistä kun leikkii autolla ja lutkuttaa tuttia.
 
6-vuotias.

Meidän poika söi tuttia vielä 2,5-vuotiaana kun en tohtinut hältä sitä riistää vielä alle 1-vuotiaana.. Pikkusisko syntyi kun poika oli 1, ja en sitten tohtinut heti sen jälkeenkään viedä tärkeää tuttia.. No sitten kun pikkusisko oli 1, ja isoveli 2, niin ajattelin että olisi väärin viedä pikkusiskolta tutti 1-vuotiaana kun kerran veljensäkin sai vielä siinä iässä tutin... lopulta vierotin molemmat tuteista kun olivat 1,5- ja 2,5-vuotiaita. Ja nyt olen sitä mieltä että taisin silti vierottaa tytön liian aikaisin tutista kun työntää edelleen lähes kolmevuotiaana kaikkea suuhunsa.....
 

Yhteistyössä