Minkä ikäinen mies on 40v naiselle sopivan ikäinen?

  • Viestiketjun aloittaja "taina"
  • Ensimmäinen viesti
"Pirjo"
[QUOTE="taina";29128083]Miksi noin vanha?[/QUOTE]

Miksi ei?

Eiköhän se ole siitä miehestä ja naisesta itsestään kiinni, mikä sopii ja mikä ei.

Itse yli nelikymppisenä en tosin parikymppisestä olisi kiinnostunut, sen tiedän kyllä.
 
"taina"
[QUOTE="Pirjo";29128109]Miksi ei?

Eiköhän se ole siitä miehestä ja naisesta itsestään kiinni, mikä sopii ja mikä ei.

Itse yli nelikymppisenä en tosin parikymppisestä olisi kiinnostunut, sen tiedän kyllä.[/QUOTE]

No kuulostaa todella vanhalta onneksi mun mieheni on 36v vaikka itse olen 40v en kyllä haluaisi 50v miestä.
 
"Pirjo"
[QUOTE="taina";29128122]No kuulostaa todella vanhalta onneksi mun mieheni on 36v vaikka itse olen 40v en kyllä haluaisi 50v miestä.[/QUOTE]

No voihan se kuulostaa. Mulla ja mun miehellä on 9 vuotta ikäeroa, hän siis yli 50. Ei haittaa yhtään. Voi sanoa kyllä, että ei meistä kyllä näy se ikäero, mies on nuorekas - kenties olen itse vanhentunut parin viime vuoden aikana häntä nopeammin :D

Ja lopulta mitä väliä sillä nuorekkuudella on. Kaikki me vanhenemme.
 
"taina"
[QUOTE="Pirjo";29128136]No voihan se kuulostaa. Mulla ja mun miehellä on 9 vuotta ikäeroa, hän siis yli 50. Ei haittaa yhtään. Voi sanoa kyllä, että ei meistä kyllä näy se ikäero, mies on nuorekas - kenties olen itse vanhentunut parin viime vuoden aikana häntä nopeammin :D

Ja lopulta mitä väliä sillä nuorekkuudella on. Kaikki me vanhenemme.[/QUOTE]

Meillä ihan pieni lapsi 2v tuntuisi ousolta jos lapsen isä olisi jo keski-ikäinen.
 
"Pirjo"
[QUOTE="taina";29128146]Meillä ihan pieni lapsi 2v tuntuisi ousolta jos lapsen isä olisi jo keski-ikäinen.[/QUOTE]

Etkös itsekin ole varhaiskeski-ikäinen..? Turha sun on sitä outoutta miettiä, sun elämäsi on tuolla mallilla, toisten toisella.

Mä en ainakaan enää yli nelikymppisenä ihmettele muiden valintoja, sitä jotenkin tasapainottuu ja keskittyy enemmän omaan elämäänsä. Eikö sinulle ole käynyt vielä samoin?
 
"taina"
[QUOTE="Pirjo";29128156]Etkös itsekin ole varhaiskeski-ikäinen..? Turha sun on sitä outoutta miettiä, sun elämäsi on tuolla mallilla, toisten toisella.

Mä en ainakaan enää yli nelikymppisenä ihmettele muiden valintoja, sitä jotenkin tasapainottuu ja keskittyy enemmän omaan elämäänsä. Eikö sinulle ole käynyt vielä samoin?[/QUOTE]

Ehkä olen varhaiskeski-ikäinen mutta ei 50v olisi enää 2v lapsen isäksi. Ja ei ole käynyt.
 
"Pirjo"
[QUOTE="taina";29128176]Ehkä olen varhaiskeski-ikäinen mutta ei 50v olisi enää 2v lapsen isäksi. Ja ei ole käynyt.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä ei olisi? :D Sulla on melkoisia ennakkoluuloja, sori vaan.. Luuletko, että niistä tulee "papparaisia", kun tuo maaginen viidenkympin raja ylittyy?
 
n 40 vuotias
En voisi kuvitellakaan istelleni vanhempaa miestä. Korkeintaan pari vuotta vanhempi. Mutta en myöskään monta vuotta nuorempaa. Kolme vuotta ikäeroa suuntaan tai toiseen on ok.
 
"Kaapo"
Tuon ikäiselle naiselle sopivin on 20-30 -vuotias. Nämä eivät ole mitään lerppakulleja, kuin jotkut yli 40-vuotiaat vanhukset. Ainoa huono puoli on, että nuo 20-30 -vuotiaat miehet eivät huoli noin vanhaa naista.

Kannattaa siis päätyä osapuilleen saman ikäiseen ja voitte yhdessä sitten lerppakullin kanssa vaipua kuolemaan päättyvään apatiaan!
 
"taina"
[QUOTE="Pirjo";29128181]Miksi ihmeessä ei olisi? :D Sulla on melkoisia ennakkoluuloja, sori vaan.. Luuletko, että niistä tulee "papparaisia", kun tuo maaginen viidenkympin raja ylittyy?[/QUOTE]

Kun lapsi olisi aikuinen isä olisi jo eläkeiässä,ei kiitos.
 
"Pirjo"
[QUOTE="taina";29128267]Kun lapsi olisi aikuinen isä olisi jo eläkeiässä,ei kiitos.[/QUOTE]

Kuten sanottu, se on sinun ratkaisusi, mutta älä hyvä ihminen kuluta energiaasi muiden ihmisten ratkaisujen ihmettelemiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: musta kahvi

Yhteistyössä