Minkä hintaisia lahjoja ostatte kummilapsellenne?

• Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti
Itsellä ei kummilasta, miehellä on. No minä kuitenkin ostan lahjan synttärinä ja jouluna. Nyt lähtee synttäri lahjaksi säästö"norsu" tekstillä kummityttö ja joululahjaksi kylpytakki ja jotain. Tyttö kai saa oikeasti paljon lahjoja joten koitan miettiä aina että mitä kun mitä ilmeisimmin leluja saa tarpeeksi ainakin.

Jos ei nyt jotain kalliimpaa pyyntöä tule niin 30 euroa taitaa olla maximi.

Lahja Täti
Meillä kummipojat ovat jo isoja ja vaatimukset kasvavat. Yritän keksiä aina jotain mielekästä mutta kukkarolleni sopivaa. Nyt tuli hankittua pukinkonttiin pattereilla lämpenevät hanskat tarjouksesta 29 euroa http://www.ideatuli.fi/product/85/blazewear--lampenevat-kasineet-musta

Lis
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Itse tässä joululahjaa pähkäilen, onko noin 13 euroa maksava lahja liian halpa? Alle vuoden ikäinen tyttö kyseessä.

Olin mielenkiintosta tietää, minkähintaisia lahjoja te muut ostatte kummilapsen synttärinä tai jouluna?
On todella halpa lahja, en kehtaisi. Itse pistän n. 100 eur kerta eikä sekään tunnu liialta, ainakaan meidän piireissä.

Lis
Itse tässä joululahjaa pähkäilen, onko noin 13 euroa maksava lahja liian halpa? Alle vuoden ikäinen tyttö kyseessä.

Olin mielenkiintosta tietää, minkähintaisia lahjoja te muut ostatte kummilapsen synttärinä tai jouluna?
On todella halpa lahja, en kehtaisi. Itse pistän n. 100 eur kerta eikä sekään tunnu liialta, ainakaan meidän piireissä.

Lis

Kummipojille ostettu lahjat (kummitytölle vielä ostamatta). Toinen kummipoika (alle 1 v) saa ensimmäiset Reino-tossut, makso 29,90. Toiselle on paketti leffalippuja ja makso 30 euroa. Eli ilmeisesti mä sitte laitan 30 euroa / kummilapsi :D

harmi
Mulla kolme kummilasta. Lahjoihin menee 15-30 ? per lapsi. Teini-ikäiselle ehkä kalleimmat. Kivoja lahjoja saa halvallakin, jos muistaa tsekkailla tarjouksia pitkin vuotta. Ostelen yleensä kirjoja, cd-levyjä, nyt teinille kirja ja latauslipuke. Koululaiselle tarjouksesta 2 kpl eino science- juttuja+ lego auto 3in1. Vauvaikäinen saa iloisen huppupyyhkeen. Tänä vuonna meni poikkeuksellisen paljon kummilasten lahjoihin.

Mä en niin mieti sitä summaa. Joskus ostan jonkun kalliimman ja joskus halvemman. Mullakin on useampi kummilapsi, joten en kuitenkaan osta jokaiselle mitään satasen lahjaa. Joskus on maksanut 40-50 ? ja joskus olen löytänyt mieleisen lahjan tyyliin 10 ?. Ei pidä tuijotaa liikaa sitä hintaa eli miettiä sitä, että lahja maksaisi "liian vähän" jos on muuten hyvä!

Mulla on kaksi kummilasta ja ostan lahjaksi mikä miellyttää/mitä on toivottu. Niinkään miettimättä rahallista arvoa. Nyt taitaa olla kummitytölle noin. 60e edestä joululahjoja ja kummipojalle 30e ja vielä ostan jotain pientä, jos sattuu mieleistä eteen..

tytti
Ostan lahjaksi sellaista, mitä itse voisin ostaa lapsilleni tai sellaiseen liittyvää, mitä asioita arvostan. Pienille Brio:n juttuja, esim. Legoja tai niitä herkkuja puuleluja tai Po.pin vaatteita.. isommille puukkoa tai sitten jotain mieleistä korua.

Yhteistyössä