Minkä hintainen vihkisormus sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja fifi
  • Ensimmäinen viesti
600e tulee olemaan sormuksella hintaa. Halpa siihen nähden, et siinä on 22 timanttia, pieniä kylläkin, ja se teetetään kolmesta erillisestä sormuksesta. Kihlasormuksen hinta oli 550, mut siit saatiin reilu alennus.
 
Fleur de la Cour
1400 mk aikoinaan kymmenen vuotta sitten. Kyllä silloinkin jotkut ostelu 10 000 markan sormuksia, muttei meillä ollut sellaiseen varaa.. Exäni äiti kehui, että minulla on kaunein vihkisormus mitä hän on nähnyt, kuulemma varsin mun persoonallisuuteen sopiva. Itse en ole sormusta edes valinnut, vaan mies on sen mulle ostanut.
 
Muistaakseni meiän kihlasormukset makso tutulla kultasepällä yhteensä n.800-900? / valkokultaa. Miehen sormus oli paljon kalliimpi kuin mun, mutta se ei saakkaan koskaan vihkisormusta. :) Saa pärjätä yhellä..
 
vieras
Maksoi 400 mk, keltakultaa 3 mm leveä, pinnaltaa täynnä pientä neliskanttista pakotusta ja keskellä on yksi pieni kirkas timantti :) Kihlasormus on samaa sarjaa mutta ilman timanttia ja maksoi 200 mk.
 
oiskohan se ollu reilu 300?? en enää muista, enkä voi Kalevalakorun sivuiltakaan tarkistaa, ku eivät enää tee sitä mallia... Ja mie oisin sen hopeisena halunnu, mut mies tilas erikseen valkokultaisena, ni makso tietty enemmän... Yks huono puoli valkokultaises onkin sit se, et just 4,5 vuoden käytön jälkeen se oli uudelleen pinnoitettavana... Ja joskus tarvii taas pinnoittaa uudelleen... Hopeista ei tarviis tuollee "korjautella"
 

Yhteistyössä