Minkä hintainen vihkisormus sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja fifi
  • Ensimmäinen viesti
1600mk makso aikonaan. En kyllä ostanu tätä vihkisormuksesksi, enhän ollu vielä sillosta miestäkään tavannu. Ostin sormuksen hemmotellakseni itseäni ja tykkäsin niin kovasti että halusin sen sitten vihkisormukseksi. Nyt sormus kädessä muuten vaan...
 
no
Mul ei vihkisormusta ollenkaan, kihlasormuksen sormeen mies tökkäsi häissä ku sovittiin et ostetaan vihkisormus sit ku enemmän rahaa...eipä o vieläkään sellaista päivää tullut!!! :)
 
sormusfriikki
keksihintaiset sormukset, mutta todella kaunii. kihlat oli yhteensä 400euroa meillä sellaiset leveät valko/keltakultaiset ja sitten vihkisormus myös valko/keltakultainen jossa 6dimangia sen hintaa en tarkalleen muista mut olisko ollut jotain 500-600eur...
 
Ei maksanut mitään.En oo saanut nimittäin vieläkään vihkisormusta ja naimisiin mentiin maistraatissa 7 vuotta sitten.Kihlasormukset sujautettiin muodonvuoksi sormiin ja sen kihlasormuksenkin oon joskus suutuspäissäni heittänyt jonnekkin,ei mitään hajua minne.Kovasti on ollut puhetta ,että jos sitä hankkisi ne vihkisormukset jonain päivänä.Mutta ei ne sormukset meille ole ollenkaan tärkeitä.Onhan meillä toisemme!
 
RouvaPorsas
Alunperin 249?. Mutta olen mä siihen rahaa vielä syytänyt, timantti-pari irronnut, laitettu uudet ja isoa kiveä "kiristetty" ja viimeksi molempia sormuksia pienennetty.
 

Yhteistyössä