Minkä haluaisit seuraavan vauvasi nimeksi? tytön ja pojan

• Viestiketjun aloittaja Nimigallup
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Meillä sellainen sopimus, että mies päättää pojan nimen ja minä tytön nimen.

Mies on miettinyt pojalle nimeä Robert (kutsuttais Roopeksi), Aksel (Alex on tämän jo olemassaolevan nimi) tai Santeri.

Tytön nimeksi minä haluan Flora Wilhelminna.
Hui :eek: Minä en vois tehdä mun miehen kanssa tollasta sopimusta!
Ihan älyttömiä nimiä nytkin on ehdotellut tulevalle. Kyllä se niin on että minä keksin ja mies sitten suostuu tai ei ;) :D
Meillä oli sama sopimus, kun esikoista odotin. Onneksi mun tyttöfiilis oli todellisperäinen! Meinaan, jos ois ollut poika, sen rassun nimeksi olisi tullut Aladdin!
:D kavereille vissiin ali vaan?
Ei, Ali on ihan eri nimi. Puistattaa vieläkin ajatella moista!

Keijumetsän Lilja
Alkuperäinen kirjoittaja alexin mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Meillä sellainen sopimus, että mies päättää pojan nimen ja minä tytön nimen.

Mies on miettinyt pojalle nimeä Robert (kutsuttais Roopeksi), Aksel (Alex on tämän jo olemassaolevan nimi) tai Santeri.

Tytön nimeksi minä haluan Flora Wilhelminna.
meille syntyi reilu 2vko sitten alex =) saanko udella toistanimee?
Christian. On hällä myös kolmaskin nimi.

Niin, ja tietenkin minulla on jotain päätösvaltaa oli se kumpaa sukupuolta vaan. Eli molempien pitää hyväksyä nimi lapselle.

tytöstä tulis Unni, pojasta Vilppu.

ja kun me odotettiin esikoista kysyin mieheltä mikä vauvalle nimeks jos tulee tyttö. No mies vastas että Janina :$ :| Siihen loppui miehen päätäntävalta. Nyt mä annan ehdotuksia joista hän voi sitten valita :)

vieras
Tyttö
joku näistä
Thea Aurelia
Ellen Aava Aurelia
Mea Anna Melissa
Melissa Ellen
Sofia Aida Mirella
Aava Mea Ellen
Lilja Aava Aurelia
poika
joku näistä
Daniel Nooa Joonatan
Aarre Matti Otava
Ahti Onni Otava
Nooa Onni Daniel

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttö
joku näistä
Thea Aurelia
Ellen Aava Aurelia
Mea Anna Melissa
Melissa Ellen
Sofia Aida Mirella
Aava Mea Ellen
Lilja Aava Aurelia
poika
joku näistä
Daniel Nooa Joonatan
Aarre Matti Otava
Ahti Onni Otava
Nooa Onni Daniel
Unohtui poikalistasta
Akseli Onni Daniel
Aatos Ahti Otava

Oho
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:

ja kun me odotettiin esikoista kysyin mieheltä mikä vauvalle nimeks jos tulee tyttö. No mies vastas että Janina :$ :| Siihen loppui miehen päätäntävalta. Nyt mä annan ehdotuksia joista hän voi sitten valita :)
Sorry, mutta minusta miehesi nimivalinta kyllä kuulosti fiksummalta kuin sinun. Unni? Mikä se on olevinaan?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:

Sorry, mutta minusta miehesi nimivalinta kyllä kuulosti fiksummalta kuin sinun. Unni? Mikä se on olevinaan?
Minä tiedän yhden pikku pojan, joka on Unni, toiset Unnit ovatkin sitten naisia väestörekisterikeskuksen mukaan

AnniHelena
Poika on kaiketi tulossa syyskuussa ja nyt vahvimpina ehdokkaina nimeksi ovat Felix, Tomas tai Thomas, minä saan kuulemma päättää kakkos(kolmos) nimen (Noel Antony, Noel Sebastian pyörii mielessä)

Jos kuitenkin vastoin odotuksia tulokas olisikin muuttunut tytöksi niin haluaisin että hänestä tulisi Charlotte Emma Amelie

Yhteistyössä