Minkä verran vaatteita 1 ja 3v. lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Saimme lapsitiedon ja meille on tulossa ja 1 ja 3 vuotiaat lapset=)

Minulla ei ole kokemusta arjesta lasten kanssa ja nyt mietin kuumeisesti että minkä verran vaatetta lapsille pitäisi olla?

Siis niin että on pesuvaraa kun lapset opettelevat itse syömään ja vessa-asioitakin ainakin isompii harjoittelee jo eli vahinkoja varmasti tulee vielä kun on isoja muutoksiakin tietysti perheeseen tulon myötä.

Ja tokikaan en haluaisi heti lasten tultua lähteä mihinkään vaateostoksille kiertelemään.

Minkä verran paitoja, housuja, sukkahousuja/kalsareita, pikkuhousuja, yöpukuja jne?

Millaisia leluja? Mitkä ovat teidän lastenne suosikit? Nuorempi on tyttö ja vanhempi poika.

Kiitos kovasti jos joku vastailee! Tällaiset jutut on minulle vielä niin uusia ja haluaisin että lapsille olisi kiva huone ja kivat tavarat odottamassa kun tulevat kotiin. En toki tarkoita että ostaisin kamalan vuoren leluja tms. mutta tottakai haluan muutamia leluja, kirjoja yms. ostaa molemmille.

Ensiksi onneksi olkoon lapsista!

Meillä on kotona 1v2kk poika ja 3v tyttö sekä 4v tyttö. Tykkäävät lukea kovasti kirjoja, palapelit ovat kiinnostavia, dubloilla on kiva rakennella ja kaikilla on ainakin yks tooosi rakas unilelu jota raahataan sit mukana aivan joka paikkaan.

Sit noista kamppehista: pienimmillä on sillain kampetta että yhdet on päällä (sukkikset, sukat, body, collegepuku tms.) sit kaapissa on samanlaisia settejä seitsemät odottamassa.

Keskimmäisellä on suurin piirtein samanverran saattaa jopa olla enemmän. Mut pesukone kyllä on päälä melkein joka päivä. Yöpukuja on varmaan sen seitsemän kipaletta per muksu, ja niillä ollaan pärjätty, vaikka vahinkoja on sattunut.

Kiitos!

Mietinkin että olisiko 1 vaatekerta per päivä sopiva määrä:)

Onko sinun lapsilla noita Little People leluja? Katsoin niitä eilen kaupassa ja mietin että voisivat olla kivoja ainakin isommalle. Ainakin ne autot olivat sellaisia reilun kokoisia, "pehmeämuotoisia", ei liian pieniä.

Mulla on nuorimmat juu 1 ja 3 veet.
Fisher Pricen onkos ne laugh and learn jutut on tosi in..sellanen possu mikä laulaa ja sinne laitetaan kolikoita masuun,tuoli joka laulaa ja juttelee,siinä valo vilkkuu jne.Sekä tietokone,kannettava sellanen.lauluja ja kirjaimia jne.

Sekä sellanen piirtojuttu,sen saa pyyhittyä ja taas piirrettyä.

Kynät ja värit,askartelua.

Legot on jo nuoremmallakin in.ne duplot.

Ja vaatteista.Onko teillä rumpu,se säästää paljon kun kuivaa hetipian.
Mutta muuten,esim 4-5 bodya,mä tykkään sukkahousuista,jarrusukkia, collegevaatetta,
Yöpukuja varmaan 2,3.

Isommalle collegevaatetta,alusvaatteita,joko sukkahousuja taikka kalsareita,sukkia,pikkareita...
Ja ostaa lisää jos tarvii.

Little people lelut musta sopii nuoremmalle...meillä 3 vee leikkii ihan barbeillakin jo,tms nukeilla.
Mutta menee varmaan molemmillekin!!

kovasti onnea!! :flower:

Yhteistyössä