V
"vieras"
Vieras
Ja minkähän verran tuollainen (naudan) liha suunnilleen maksaa.. Viidelle hengelle pitäisi tehdä.. Ja minkälaista lihaa kannattaisi ostaa, jotta olisi oikeesti hyvää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
uf nuijitaan ja sf painellaan nyrkillä...
Kiitos kaikille neuvoista =). olen minä toki pihvejä paistanut, kun joku kysyi, osaanko niitä paistaa.. Siitä vaan on niin kauan, etten muista, mitä lihaa niihin olen käyttänyt.. Viikonloppuna näytön paikka, joten toivotaan, että tulee mureita ja maukkaita pihvejä =)
Oletteko koskaan syöneet nuijimatonta ulkofilettä? Itse olen syönyt myös nuijittua eikä niitä voinut meheväksi sanoa (mureaa ehkä, mutta nesteet karanneet ja mehevyys sen mukana). Nuijimattomana sen sijaan on aina ollut mehevää.
Mitenkä ne sitten ravintolassa saa hyvät pihvit aikaan, kun en jaksa uskoa että ne siellä päivää poitäisivät lihaa lämpimässä? (Ja taas illalla ravintolan sulkeuduttua laittaisivat sen kylmään). Ruokamyrkytyshän siinä tulisi.
Oletteko koskaan syöneet nuijimatonta ulkofilettä? Itse olen syönyt myös nuijittua eikä niitä voinut meheväksi sanoa (mureaa ehkä, mutta nesteet karanneet ja mehevyys sen mukana). Nuijimattomana sen sijaan on aina ollut mehevää.
Mitenkä ne sitten ravintolassa saa hyvät pihvit aikaan, kun en jaksa uskoa että ne siellä päivää poitäisivät lihaa lämpimässä? (Ja taas illalla ravintolan sulkeuduttua laittaisivat sen kylmään). Ruokamyrkytyshän siinä tulisi.