Minkä väriset ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ne on ihan oikeasti luonnossa aivan eri näköisiä kun noissa kuvissa. Valitse vasta kaupassa!

Itse varasin juuri meidän tytölle nuo Celebration Whitet :) Luonnossa aivan upeat kangastehosteineen, ja ovat siis nahkaa :)

Oon mä niitä jo kaupassakin käyny kattomassa, mutta en osaa silti yhtään sen enempää päättää.

Alkuperäinen kirjoittaja saara:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ne on ihan oikeasti luonnossa aivan eri näköisiä kun noissa kuvissa. Valitse vasta kaupassa!

Itse varasin juuri meidän tytölle nuo Celebration Whitet :) Luonnossa aivan upeat kangastehosteineen, ja ovat siis nahkaa :)

Oon mä niitä jo kaupassakin käyny kattomassa, mutta en osaa silti yhtään sen enempää päättää.

Tiedän tunteen. Mua auttoi päättämään se että tuo Celebration White on harvinaisempi eikä varmasti tule vastaan joka toisella.

Mulla oranssit vaunut ja olen tykännyt niistä koko 2 vuotta -- joka päivä yhtä ihanat. Nyt toinen tulossa ja vaunut jatkavat käyttöään... Ota siis oranssit tai limet! Mie tykkään, että lastentavaroissa on väriä!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla oranssit vaunut ja olen tykännyt niistä koko 2 vuotta -- joka päivä yhtä ihanat. Nyt toinen tulossa ja vaunut jatkavat käyttöään... Ota siis oranssit tai limet! Mie tykkään, että lastentavaroissa on väriä!

Ehkä meille kuitenkin turhan rajun väriset, vaikka muuten väreistä tykkäänkin, siis esim vaatteissa.

Voi olla, et tylsänä ostan silver checkit ja niihin pink check citykoppa. Voi sitten myydä tuon citykopan pois ja ostaa erivärisen, jos saadaan vaikka poika joskus..

Yhteistyössä