minkä väriseks mä värjään mun tukan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
alunperin kakarana olin ihan blondi,
sittemmin hiukset alko muuttua "maanteinväriseks" eli "eiminkäänvärikseks" joten värjäsin punaseks ja punasena pysykin melkein koko teini-iän yms. sit värjäsin tumman ruskeeks ja sellanen on ollu siitä asti kunnes tos kuukausi sitten tein värinpoiston.
tuli tosi hyvä eikä juuri yhtään kellertävä, pienenkin keltasuuden on aurinko haalentanu, mut näytän jotenki ihan dorkalta vaaleessa tukassa, ei tää vaan sovi mulle :ashamed:

mut en mä haluu enää punastakaan kun sit kun siihen kyllästyy niin ei itkut auta ku pää on punanen kunnes se väri on kasvanu pois..

ja se tummanruskee oli niin tylsä..

nyt hyviä ideoita!!!! =)

(eikä mitää vihreitä tai sinisiä :D:D:D)

Mulla vähän sama tausta kun sulla. Eli lapsena ihan vaalea, sittemmin maantienvärinen ja myöhemmin oli enemmän tai vähemmän punainen aina. Sitten ollut tumma, eriasteinen ja joskus jotain raitoja ja joskus jotain punasta seassa. Viimeksi ollut blondattu tukka 13 vuotta sitten. Nyt tein ensin keväällä raitoja, sitten värinpoiston myöhemmin ja sitten taas seuraavalla värjäyskerralla laitoin vaalentavan värin. Ja sillä tiellä ollaan nyt. Eli kivan vaalea, mutta ei vielä sellainen minkä tahdon. Tavoite on saada vappu pimiä -tukka eli kylmä vaalea väri.

Yhteistyössä