Z
zero
Vieras
Minkä värinen kravatti sopis jos on viinipunainen/mustikan värinen tai jotain sinnepäin oleva paita ja musta puku?Häihin menossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu jatkaa:Alkuperäinen kirjoittaja juu:tumma liila!
tai tumma viininpunan värinen
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun hieno mustavalkoonen Beatles-kraka.Yläasteella yhdellä opettajalla oli muumikraka, miehellä joka on AC/DC-fani henkeen ja vereen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zero:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun hieno mustavalkoonen Beatles-kraka.Yläasteella yhdellä opettajalla oli muumikraka, miehellä joka on AC/DC-fani henkeen ja vereen.
![]()
Sopiskohan aku tai harald hirmuinen?
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Musta, jos haluaa hillityn. Hopeanharmaa, jos haluaa kravatin erottuvan. Itse menisin paidan kanssa kauppaan, saattaa löytyä jokin odottamattoman hyvä yhdistelmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Musta, jos haluaa hillityn. Hopeanharmaa, jos haluaa kravatin erottuvan. Itse menisin paidan kanssa kauppaan, saattaa löytyä jokin odottamattoman hyvä yhdistelmä.
Mustaa kravattia ei käytetä kuin hautajaisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Musta, jos haluaa hillityn. Hopeanharmaa, jos haluaa kravatin erottuvan. Itse menisin paidan kanssa kauppaan, saattaa löytyä jokin odottamattoman hyvä yhdistelmä.
Tästä olen täysin eri mieltä !
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Musta, jos haluaa hillityn. Hopeanharmaa, jos haluaa kravatin erottuvan. Itse menisin paidan kanssa kauppaan, saattaa löytyä jokin odottamattoman hyvä yhdistelmä.
Ihan vapaasti vaan.
Musta kravatti vaan on perinteisesti ollut hautajaisvaate.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Musta, jos haluaa hillityn. Hopeanharmaa, jos haluaa kravatin erottuvan. Itse menisin paidan kanssa kauppaan, saattaa löytyä jokin odottamattoman hyvä yhdistelmä.
Ihan vapaasti vaan.
Musta kravatti vaan on perinteisesti ollut hautajaisvaate.
Siis oletko bongannut mustia kravaatteja VAIN hautajaisissa ???
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En minä bongaile kravatteja ; )