P peuhu Vieras 23.09.2008 #1 (välikausi puvut) vai onko vähän kun "halpis" merkki ciraf tai lotta&lassi hinta??
V vieras Vieras 23.09.2008 #2 Joo, tarjoustalo tokmannin halpismerkki. Kestää jos kestää ainakin yhden kauden. Hintaa en osaa sanoa, mutta viime talvena toppapukuja sai alle 20?.
Joo, tarjoustalo tokmannin halpismerkki. Kestää jos kestää ainakin yhden kauden. Hintaa en osaa sanoa, mutta viime talvena toppapukuja sai alle 20?.
M msj Vieras 23.09.2008 #3 Aika lailla voisi verrata Cirafiin ja l&l:n kyllä. 20-30 e taitaa olla hintaluokaltaan. Riittäviä mut ei superhyviä.
Aika lailla voisi verrata Cirafiin ja l&l:n kyllä. 20-30 e taitaa olla hintaluokaltaan. Riittäviä mut ei superhyviä.
Edna Birch Aktiivinen jäsen 09.05.2005 9 760 0 36 23.09.2008 #4 mä ostin just tytylle vkpuvuksi kympillä Peuhun haalarin, ja oon ollu tyytyväinen. pitää jonkin verran vettä, mikä on hyvä ku tuo meitin neiti etenee kontaten.
mä ostin just tytylle vkpuvuksi kympillä Peuhun haalarin, ja oon ollu tyytyväinen. pitää jonkin verran vettä, mikä on hyvä ku tuo meitin neiti etenee kontaten.