Minkä ulkoisen asian muuttaisit itsessäsi, jos saisit heilauttaa taikasauvaa? Entä kävisitkö tosielämässä kauneusleikkauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soraya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soraya

Aktiivinen jäsen
12.04.2007
4 135
1
38
Jos saisin heilauttaa taikasauvaa, haluaisin kauniimman ihon! Ihoni on useimmiten todella huonossa kunnossa, vaikka hoidan sitä hyvin. Säännöllinen laadukkaiden puhdistus- ja kosteutus-tuotteiden käyttö, välillä tuotenimikkeen vaihto ihon kyllästymisen estämiseksi, ammattilaisen hoidot muutaman kerran vuodessa, ei ikinä nukkumaan meikit naamassa, paljon vettä sisäisesti, ulkoilua. Mikään ei auta. Hormonitkin on testattu, niissä ei poikkeavaa. Jatkuvat näppyongelmat aikuisiällä ovat rasittavia! Finnit, mustapäät ja oikein tulehtuneet näpyt ovat jatkuvana riesana ja auta armias niiden villiintymistä, kun innostun syömään suklaata ja juustoa! Ja aina niistä jää arvet!

Vierastan kauneuskirurgiaa, joka on mielestäni luonnotonta ja ihmisen silpomista. Mielestäni täydellisyyttä ei ole, eikä siihen pidä pyrkiä. Ihan hirvittää, kun ihmiskehoon laitetaan jotakin vierasta ainetta tai otetaan jotain pois. Tulee ihan paha olo! Itseltäni löytyy selluliittia vaikka muille jakaa, mutta ei ikinä ole mielessä käynyt mennä rasvaimuun. Ajatuskin siitä verisestä limaisesta mössöstä jossain purkissa, yöks... Eikä rinnoissanikaan hurraamista ole, eriparinen roikkokaksikko, enkä ole edes imettänyt vielä! Mutta enpä silti ole silikonipallojakaan ajatellut ottaa... Tukevat ja muokkaavat alusvaatteethan on jo keksitty! Muutenkin pukeutumisella ja meikillä voi itseään "kaunistaa" ja piristää! :)

Mä haluaisin pienemmät rinnat, mutta en kyllä puukkoa niihin ota ennenkuin on hengenlähtö edessä. Olisi mukavaa, jos löytäisi joskus nättejä puseroita ja takkeja, joissa napit menisivät rinnan kohdalta kiinni ilman, että hartialinja roikkuu 10 cm suuniteltua alempana ja hihoissa on 15 cm liikaa pituutta.

Kiinteyttäisin mahanahkani ennalleen ja tissit saisivat kohota entiselle paikalleen.
Kirurgin veitsellä nämä toiveet olisivat toteutettavissakin, mutta en koe tarpeelliseksi. Roikkukoot, asiassahan ovat menneet! :D

Ehdottomasti taikasauvalla huitaisisin pois nuo selkämakkarat. YÄKYÄKYÄK. Ne on aika riesa, edes kuntosali ei ole niihin juuri auttanut. Ja jos kauneuskirurgiaan joskus turavutuisin niin noiden selkäläskien poiston lisäksi haluaisin rintojen kohotuksen. Ei siis mitään silikoneja vaan ihan vaan ettei polvissa roikkuis.

Mä oikeasti haluaisin, että heilauttamalla saisin nuo ukkovarpaat siroiksi. Mua on siunattu niin muhkeilla isovarpailla, että hirvittää kun en niiden kanssa kehtaa edes jalkahoitoon mennä. Kengän koko pienenisi kolmella numerolla, jos nuo varpaat olisi normaalit. Kengät on aina ikuinen ongelma, kun varpaanpäät niin eri korkeudella.

Kirurgiaa voisin oikeasti harkita, mutta taitaisi olla toiveunta että varpaita sais leikkauksella pienennettyä, korkeintaan luuta murskaamalla ikuisine kipuineen. Eli haaveilen siitä taikasauvasta.

Peesi tekstille.

Itsekin mielelläni ottaisin paremman ihon.. atooppinen iho ei ole aina niin mukava. Kropallehan voi tehdä liikunnalla ihmeitä, joten siihen ei tartte edes taikasauvaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kropallehan voi tehdä liikunnalla ihmeitä, joten siihen ei tartte edes taikasauvaa :)

Mä toivon, että sitten kun saan itteäni niskasta kiinni ja laihdutettua, että rinnat pienenee.

Mä olen huomannut, että se rasva näyttäs lähtevän rinnoista viimesenä |O

Odotan oikein niitä kuuluisia kärpäslätkiä imetyksen jälkeen, ne sais ainakin sullottua pieneen tilaan :xmas:

Kropallehan voi tehdä liikunnalla ihmeitä, joten siihen ei tartte edes taikasauvaa :)

Mä toivon, että sitten kun saan itteäni niskasta kiinni ja laihdutettua, että rinnat pienenee.

Mä olen huomannut, että se rasva näyttäs lähtevän rinnoista viimesenä |O

Odotan oikein niitä kuuluisia kärpäslätkiä imetyksen jälkeen, ne sais ainakin sullottua pieneen tilaan :xmas:

Mulla se lähtee rinnoista ekaksi ja viimeiseksi mahasta.
Tyhmä rasva.

Minäkin pienennyttäisin rintani taikasauvalla. Olen laihtunut vuoden sisällä reilusti, mutta kuppikokoni ei ole pienentynyt yhtään, päinvastoin, sillä kun ympäryksestä on lähtenyt 10-15cm niin kuppikoko periaatteessa vain suurenee liiveissä. Ja isoja kokoja on niin vaikea löytää, saati sitten että niitä saisi koskaan halvalla tai kauniita
:kieh:

Minäkin haluaisin hyvän ihon. Toki huono omatunto kolkutteli lukiessani miten ap pidät huolta omastasi. Minä en aina muista /jaksa puhdistaa, en juo vettä koskaan, ahmin suklaata ja juustoa joka päivä... mutta silti uusia finnejä ei tule kuin pari päivää ennen kuukautisia aina yksi tai kaksi isoa. Mutta murrosiästä on jäljellä arpia ja isot ihohuokoset.

Jos olisin ylipainoinen, laihduttaisin, enkä leikkaisi läskejäni. Mutta minulla on lapsuudesta saakka raskaat yläluomet. Ne saattavat aiheuttaa päänsärkyä kun iän myötä vielä veltostuvat. Niiden leikkaaminen on halvimpia kirurgisia toimenpiteitä. Ehkä leikkaisin ne jos olisi rahaa. Pelkään tosin neulanpistoakin, joten tuskin tosielämässä menisin kuitenkaan yläluomileikkaukseen, vaikka rahaa olisikin.

Yhteistyössä