Minkä tyyppisiin keskusteluja et edes lue?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varjo81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Varjo81

Vieras
Täähän on vauva- ja lapsipalsta, jossa käsitellään tosin asioita laidasta laitaan. Hyvä niin. Itse seurailen yleensä taustalta hyvinkin erilaisia keskusteluja, mutta harvoin osallistun. Nikkiäkään en ole luonut, koska en ole jaksanut. Kenties jossain vaiheessa?

Mutta kyselisin tässä, että minkä aihealueiden keskusteluja et lua lainkaan. Onko sellaisia aihealueita, joita joskus olet lukenut, mutta et enää ja miksi? Ja minkätyyppiset jutut sua kiinnostaa eniten?

Minä en lue enää seuraavanlaisia juttuja, näin alkuun:

- Selkeet provoketjut, näitä tietenkin piisaa laidasta laitaan, mutta ainakin erityisesti tulee mieleen sellaiset palstapersuilijoiden aloittamat.
- Yhteiskunnallinen keskustelu. Ei sinällään etteikö aihe kiinnostaisi, mutta menee lähes aina palstapersuilijoiden provoareenaksi. Joskus kun aihe sopiva, niin luen kyllä.
- Pieni muna, iso muna jne.
- Suurin osa vaateketjuista

Niin mitä mä sitten edes luen... no mä itse asiassa tykkään lukea noita nyyhky-itku-kitinä-valivali mies-sitä-ja-tätä. Joku niissä ketjuissa vetoaa minun alimpiin vastoihin - todella säälittävää mutta näin vain se on.

Oma miehenihän on täydellinen. Niinkuin aika monen muunkin mies täällä näyttäisi olevan. Ja yleensä nämä naiset ovat kertomassa omista miehistään näissä ketjuissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28250280:
XX paikalla, kysykää, minä vastaan.

Mitä mieltä aamupalastani/lounaastani/päivän syömisistä?

Britax safe ultimatehybridimodel5987 istuin, mistä/mitä mieltä?

Lenne/Ticket/Reima tms haalarivertailut?

Karvakeskustelut

Itsellä kutakuinkin samat

Karvakeskustelut

Jep, näihin vielä lisäisin että yritän kovasti vältellä myös imetys- ja päivähoitoaiheisia ketjuja, samoin kuin kotihoidontukeen tai sossupummiuteen liittyviä ketjuja, niissä kun harvoin tulee mitään uutta tahi ihmeellistä enää esille.... Aina en tietenkään onnistu ja joskus harvoin saatan provosoitua jopa vastaamaan, mutta olen onneksi pääsemässä moisesta yli.... :)

Karvakeskustelut

^Nämä jäävät yleensä lukematta multakin.

Minä en lue enää seuraavanlaisia juttuja, näin alkuun:

- Selkeet provoketjut, näitä tietenkin piisaa laidasta laitaan, mutta ainakin erityisesti tulee mieleen sellaiset palstapersuilijoiden aloittamat.
- Yhteiskunnallinen keskustelu. Ei sinällään etteikö aihe kiinnostaisi, mutta menee lähes aina palstapersuilijoiden provoareenaksi. Joskus kun aihe sopiva, niin luen kyllä.
- Pieni muna, iso muna jne.
- Suurin osa vaateketjuista

Niin mitä mä sitten edes luen... no mä itse asiassa tykkään lukea noita nyyhky-itku-kitinä-valivali mies-sitä-ja-tätä. Joku niissä ketjuissa vetoaa minun alimpiin vastoihin - todella säälittävää mutta näin vain se on.

Oma miehenihän on täydellinen. Niinkuin aika monen muunkin mies täällä näyttäisi olevan. Ja yleensä nämä naiset ovat kertomassa omista miehistään näissä ketjuissa...

^Nuo tummennetut yleensä luen.

Vikinä-valitus-itkupotkuketjut yleensä luen, joskus kommentoinkin. Siinä vaiheessa, kun ketjun ap (lähes poikkeuksetta) osoittautuu täysin kyvyttömäksi ottamaan vastaan neuvoja, kysymyksiä tai ehdotuksia, lopetan lukemisen.

Yhteistyössä