Minkä talvipuvun ostan 1vee pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Ostin jo Po.pin, mutta ostan vielä toisenkin, huonommille keleille/maastoille.

Eli, kertokaa mitä muita merkkejä on olemassa ja mistä niitä voi ostaa?

Reima
Lenne
Lassietech
Jonathantech
Lego
Ticket to Heaven

Neljän ensimmäisen joukosta en valitse mitään, ovat niin rumia. Onko Legon ja Ticketin puvut hyviä? Hinta?

Tuo Po.pin puku maksoi 139?, en viitsisi toista yhtä kallista ostaa...

Onko ap:llä joku kumma tarve pröystäillä merkeillä ja euroilla? Ihan siltä vaikuttaa tuon sun viestisi perusteella. Jos kerran haet kakkoshaalaria, niin osta marketista / Seppälästä / KappAhlista jne. joku sopiva puku.

Minä ostaisin Lassien Suprafillit. En käsitä miksi muilta ei samaa löydy. Ovat sellaista kurakangasta alaosasta. Ainakin täällä etelässä noi talvet on sellaisia, että josko lunta on, se on märkää loskaa. Aina on vaan märkää :(

Alkuperäinen kirjoittaja eos:
Onko ap:llä joku kumma tarve pröystäillä merkeillä ja euroilla? Ihan siltä vaikuttaa tuon sun viestisi perusteella. Jos kerran haet kakkoshaalaria, niin osta marketista / Seppälästä / KappAhlista jne. joku sopiva puku.

Ei, ei ole tarve pröystäillä. Jos sinä väkisin haluat ymmärtää väärin kirjoitukseni, niin sille minä en voi mitään. Muilta sain fiksuja vastauksia, kiitos niistä! =)

Kerroin, mikä puku jo löytyy, ettei vastaajien tarvitse sitä ehdottaa.

Minulle 139 euroa on SUURI summa, ja muistaakseni kirjoitin, etten halua laittaa niin paljon rahaa kiinni toiseen pukuun -> tämäkin kertonee jotain vastaajille: en halua kalliista puvuista lisäinfoa.

Nuo aluksi kirjoittamani merkit ovat sellaisia, joihin olen törmännyt, mutta käytöstä ei ole kokemusta -> kaipaisin kommentteja.

Lisäksi kysyin, mitä muita merkkejä on ja mistä niitä saa, mutta pääpointti koko avauksella oli se, mikä puku kannattaa ostaa ja mikä ei.

Ja unohdin muuten tämän; meiltä löytyy juuri Lindexistä ostettu Bamsen, paksulla vuorilla varustettu, kurapuku, voisiko joku kertoa millainen puku on käytössä? Ovat olleet jo viime talvena myynnissä? Hyvä/huono/hiostava/kestävää materiaalia/jotain muuta? Palautusoikeus on vielä voimassa... =)

Yhteistyössä