Minkä takia suomalaiset ei osaa pukeutua edes LINNANJUHLIIN!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skandinaavipellet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

skandinaavipellet

Vieras
Taas kasoittain rumia daameja rumissa koltuissaan. Ja homostylistit kehuvat kilpaa maasta taivaaseen mitä erikoisimpia ja muka samalla hienoimpia pukuja. Ok, jos kauneus valitaan erikoisuuden perusteella niin löytyyhän noita.

Miksei linnanjuhlissa voisi näkyä enemmän kauniita värejä ja oikeasti kauniita pukuja eikä mitään saakelin liimattuja nahkakasoja tai jotain ällöttäviä retroverhoja ommeltuna puvun muotoon? Että mua hävettää taas. Suomalaiset ei osaa sitten mitään, harvoja kauniita poikkeuksia lukuunottamatta. Suurin osa ämmistä on ihan järkyttävän värisissä koltuissaan, kankaassa joka ei istu mistään kohdin tai jotain muuta kamalaa yhdistelmää. Sitten näkee päitä, jotka on suurinpiirtein ehkä kammattu mutta siinä se. On se vaikeaa olla suomalainen nainen, kun kerran elämässään pitäisi osata olla kaunis ja vielä linnanjuhlissa. Ei onnistu ei :/

Iltasanomien pukuäänestyksessä ei ole yhtään pukua jota äänestäisin kauneimmaksi, joten siitäkin taas näkee näiden muotipelletoimittajien maun. Heidän mielestään kaikki ruma on kaunista, ja kaunis rumaa. Ja se nähdään niiden homosilmälasien läpi, juu just kiitti mulle riitti.

Suomalaisesta designista puhumattakaan....

Jos mä olisin kuuluisa suunnitelija tai yleensäkään suunnittelisin yhdenkin puvun juhliin, siitä tulisi taatusi kaunis jota ihailtaisiin. Nuo joita nyt on hehkutettu suunnittelijoina, eivät näköjään osaa, mutta heitä pitää silti hehkuttaa koska ovat suunnitelleet niin monia pukuja.

Ja ei, en kehu Jenni Haukionkalankaan pukua lainkaan onnistuneeksi :( Sääli, sillä hän on kaunis nainen ja ansaitsisi arvoisensa puvun eikä suinkaan mitään mummokolttua joka nyt ehkä olisi jollekin Tarjalle sopinut.

kun_ihamuotila_2060612PP_lj.jpg

Tuo oli aika kamala, siis mitä ihmettä sen vyötärölle on tehty? (tai jätetty tekemättä?) Tuo on kaikissa kehulistoissa, vaikka huonommin istuvaa vaatetta saa hakea.

Toinen asia, mitä mä en käsitä, on olkaimettomat iltapuvut. Jos semmoisen hankkii, pitäisi yläosan olla niin napakka, että se olisi turvallisen tuntuinen yllä. Suurin osa on näköjään arkaillut ja halunnut yläosasta "napakan", eli suomeksi numeroa liian pienen. Kainaloturseet ovat sitten ihana näky. Nekin saisi peittoon nätisti, muutama oli onnistunutkin.

Täsmennän viestiäni.

napakka = materiaali on sen verran paksua ja jäykkää, että asu ei tunnu valahtavan, vaikka se on sopivaa kokoa.

"napakka"= liian lötkön tuntuiseen yläosaan haetaan lisävarmuutta ottamalla se liian pieni koko.

[QUOTE="töttöröö";27659239]
kun_ihamuotila_2060612PP_lj.jpg

Tuo oli aika kamala, siis mitä ihmettä sen vyötärölle on tehty? (tai jätetty tekemättä?) Tuo on kaikissa kehulistoissa, vaikka huonommin istuvaa vaatetta saa hakea.

Toinen asia, mitä mä en käsitä, on olkaimettomat iltapuvut. Jos semmoisen hankkii, pitäisi yläosan olla niin napakka, että se olisi turvallisen tuntuinen yllä. Suurin osa on näköjään arkaillut ja halunnut yläosasta "napakan", eli suomeksi numeroa liian pienen. Kainaloturseet ovat sitten ihana näky. Nekin saisi peittoon nätisti, muutama oli onnistunutkin.[/QUOTE]

Joo just tämäkin tapaus. Muotitoimittaja oli niiin kehumassa ja kuinka istuu hyvin. Siis istuu mistä kohdasta kun perseki oli kuin laatikko? :O

Mua niin huvittaa, kun eilen päivällä iltapäivälehdissä oli iso otsikko, että "näin ihmiset mokalivat tyylimokia viime vuonna linnan juhlissa". Ja yleisimpänä mokana mainittiin se, että naisella on tukka auki.

Ja tänä vuonna siellä oli mm. Elina Kiikko ja Satu Taiveaho tukka auki, ja silti iltapäivälehdet yrittävät leipoa heistä linnan kaunottaria ja miten tyyli oli täys kymppi.

Eikö ole hieman ristiriidassa?

[QUOTE="Vieras";27659435]Ap- voisi ryhtyä suunnittelijaksi ja luoda itselleen suuren maineen.

Tuntuu olevan niin paljon tietämystä.[/QUOTE]

Harkitsen asiaa ;) Voisipa minulta hyvin onnistuakin ellei malli ole sikaläski.

[QUOTE="vieras";27659736]Jos tulee kutsu Linnan juhliin, niin mihin ne roikkuvat rinnat laittaa ja miten korjata huono ryhti muutamassa viikossa?[/QUOTE]

Puvullakin voi jotain saada aikaan...
nimim.riippurinnat mullakin ja koskaan en "avonaista toppia" laittaisi... kunnon liiveillä sais jo ihmeitä aikaan!

Yhteistyössä