Minkä takia mies aina lähtee riidan päätteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias vieras..

Vieras
Oon lukenu täällä niin monia juttuja siitä kun on ollu riitaa ja mies lähtee ovet paukkuen ja tulee kotiin kännissä(ei aina), että minkä takia se on aina mies joka lähtee? Miksei joskus nainen voi lähteä rauhoittumaan ulos. Osaahan mies jäädä lapsia kotiin katsomaan kun ne yhdessä on tehtykin :)
En siis halua mitään kakkaa niskaan, kiinnostaa vaan.

Siihen saakka kun lapsia on ollut, yleensä minä olen lähtenyt, mutta nyt kyllä lähtee mies. Ei tosin takaisin tule kumpikaan kännissä. Minäyleensä ajelin autolla ja mietin synmtyjä syviä. En tiedä mitä mies tekee, kerran on ollut sen verran riitaa lapsen syntymän jälkeen että otti ja lähti ja tuli muutaman tunnin päästä. Enpä kysellyt tekemisiä.

toi on kyllä totta, että autolla ajaminen helpottaa ja rentouttaa.. sitten sielä jotain rauhoittavia lauluja soimaan niin on mukava palata "kiukkukotiin"..

Yksissä häissä pappi neuvoi, että aina kun meinaa riita tulla, kannattaa jommankumman lähteä ulkoilemaan niin johan ilma puhdistuu sillä välin. Ja sanoi pappi itsekin lenkkeilleensä kohtuullisen usein...
Voi kun itekin aina muistais tän, mutta kun mulla on paha tapa alkaa jankuttaan ja sitten tosiaan tapellaan.

Yhteistyössä