Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja l:Eikö sitä loppuelämää voi viettää toisen kanssa ilman naimisiinmenoa?
Minusta lasten on turvallisempaa syntyä avioliittoon, ja avioliitto luo itsellekin turvallisuutta ja pysyvyyttä. Lisäksi olen kristitty ihminen, joten avioliitto tuntuu luontevalta.
Eli lapset jotka eivät synnyt avioliittoon, eivät ole turvassa?
Sanoin, että MINUN mielestäni on turvallisempaa niin. Itse saat ajatella asiasta mitä tahdot.
Juu, ja ajattelenkin. Yritin vain saada tarkennusta asiaan, eli millä lailla turvallisempaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja l:Eikö sitä loppuelämää voi viettää toisen kanssa ilman naimisiinmenoa?
Minusta lasten on turvallisempaa syntyä avioliittoon, ja avioliitto luo itsellekin turvallisuutta ja pysyvyyttä. Lisäksi olen kristitty ihminen, joten avioliitto tuntuu luontevalta.
Eli lapset jotka eivät synnyt avioliittoon, eivät ole turvassa?
Sanoin, että MINUN mielestäni on turvallisempaa niin. Itse saat ajatella asiasta mitä tahdot.
Juu, ja ajattelenkin. Yritin vain saada tarkennusta asiaan, eli millä lailla turvallisempaa?
Esimerkiksi avioliitosta ei erota ehkä niin herkästi kuin avoliitosta. Lisäksi lapsetkin ymmärtävät, että vanhemmat ovat todella sitoutuneet yhdeksi perheeksi. Eikä ole mitään isyydentunnustuksia. Tämä siis mun mielipide.