Minkä takia 8kk ikäisen läsnäollessa ei voi keskustella erosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Tuon mies sanoi tekosyyksi kun kysyin että miksi siitä ei voi keskustella, en kestä tilannetta.
Haluan tauon. Olen yrittänyt lukuisia kertoja erota, pitää tauon.
Se vain on hieman hankalaa yksin kun toinen ei siihen suostu eikä suostu keskustelemaan siitä ikinä missään tilanteessa!
Suunnittelin hotelliyön, irtioton arjesta että saataisiin homma pelaamaan. Kotona se ei onnistu, mies puuhaa omia juttujaan. Ja mulle tämä on stressaava ympäristö kun muutenkin olen täällä jatkuvasti.
Mies ei suostu. Nauroi vain että miksi muka, ei meillä ole varaa. Pyysin perustella että miksi ei ole varaa (itse laskin tarkkaan että varaa olisi). Ei hänellä ollut perusteluja esittää.
Olen yrittänyt tehdä töitä tämän suhteen eteen mutta en todellakaan enää jaksa!

12v olimme yhdessä. ei suostunut eroon. oli pakko "repäistä". lappu pöydälle että lähden nyt. olin hankkinut vuokrakämpän ei juuri mitään kalusteita. pari kassia vaatteita ja muutama astia. oikeusaputoimisto auttoi virallisissa asioissa. päätös lähteä oli elämäni tärkeimpiä ja rohkeimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mutta minne lähtisin? Ei ole mitään paikkaa, enkä halua jättää lasta tänne, enkä viedä sitä isältään.

Tekosyitä! Hankit asunnon ja kyllä se mies sitä lasta sit saa sovitusti tavata.

Alkuperäinen kirjoittaja älä eroa jos keksit:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mutta minne lähtisin? Ei ole mitään paikkaa, enkä halua jättää lasta tänne, enkä viedä sitä isältään.

Tekosyitä! Hankit asunnon ja kyllä se mies sitä lasta sit saa sovitusti tavata.

Siis kyse on siitä että en ala viemään vauvaa isänsä luota pois vain sen takia että saisin taottua järkeä mieheni päähän! Virallinen ero on sitten eri asia.

Ethän sä lasta kokonaan isältään vie jos lähdette hetkeksi pois. Se vois avata keskusteluyhteyttä. Onko sulla omia vanhempia tai sisaruksia joiden luokse voisit mennä muutamaksi päiväksi. Olisi hänelle vahti siksi aikaa kun saatte keskusteltua asiasta ilman lasta ja ilman tekosyytä. Menette vaikka kävelylenkille juttelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja EA:
Ethän sä lasta kokonaan isältään vie jos lähdette hetkeksi pois. Se vois avata keskusteluyhteyttä. Onko sulla omia vanhempia tai sisaruksia joiden luokse voisit mennä muutamaksi päiväksi. Olisi hänelle vahti siksi aikaa kun saatte keskusteltua asiasta ilman lasta ja ilman tekosyytä. Menette vaikka kävelylenkille juttelemaan.

En haluaisi myöntää vanhemmilleni miten asiat ovat... Mutta heidän luokseen voisin varmasti mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja EA:

En haluaisi myöntää vanhemmilleni miten asiat ovat... Mutta heidän luokseen voisin varmasti mennä.

Joskus on pakko. Helpottaa sullakin kun saat tukea... Usko pois, mä tiedän.

Kyllä kaupunki hommaa asunnon kun tilanne tuo mikä on ja lastaan isä saa tietty tavata tai jos lapsi isälleen jää niin sitten tapaat sinä,ei tehdä asioista liian vaikeita.
Haluat tauon ja keskusteluyhteyden niin muuttamalla saat molemmat,munkin mielestä tekosyitä jos et nykyistä tilannetta halua jatkaa(?),etkä kuitenkaan ole valmis tekemään asian eteen mitään ja miehes kannan asioihin jo tiedät niin joko muutat tai jäät

täällä on säännöllisin väliajoin naisia jotka anelee neuvoja miten toimia kun haluaa erota mut mies ei. kun toiset sit yrittää auttaa ja sanoo kyllä pärjäät lähde vaan ja antaa konkreettisia nevvoja niin sit nämä avunpyytäjät sanovat "mutkuemmäpysty". mä en enää ikinä vastaa näihin ikuisiin vinkuiitojen tilityksiin!

Alkuperäinen kirjoittaja äimä:
täällä on säännöllisin väliajoin naisia jotka anelee neuvoja miten toimia kun haluaa erota mut mies ei. kun toiset sit yrittää auttaa ja sanoo kyllä pärjäät lähde vaan ja antaa konkreettisia nevvoja niin sit nämä avunpyytäjät sanovat "mutkuemmäpysty". mä en enää ikinä vastaa näihin ikuisiin vinkuiitojen tilityksiin!

? Jos haluan pitää tauon niin että asumme eri osoitteissa se tarkoittaa sitä että tuet pitää hakea uusiksi, sossusta hakea tuet uudelleen, MOLEMPIEN muuttaa pienempään asuntoon. Mitäs jos päätetäänkin että jatketaan yhdessä? Menee ties kuinka kauan saada isompi kämppä.
Käytännön asiat tekevät tästä hankalaa.

Mutta lähden tuttavani luokse ainakin yhdeksi yöksi, saa mies sillä aikaa havahtua todellisuuteen.

Eipä sun auta sit muuta kun tyytyä tilanteeseen jos et voi edes kotoa lähteä pariks yöks pois. Ihmettelen kans samaa et kun tullaan pyytää neuvoja ja sit joka asiaan vastataan et emmä voi... Ei sitä muutosta tapahdu jos et itsekään ole valmis sen eteen mitään tekemään!

Alkuperäinen kirjoittaja ilia:
Eipä sun auta sit muuta kun tyytyä tilanteeseen jos et voi edes kotoa lähteä pariks yöks pois. Ihmettelen kans samaa et kun tullaan pyytää neuvoja ja sit joka asiaan vastataan et emmä voi... Ei sitä muutosta tapahdu jos et itsekään ole valmis sen eteen mitään tekemään!

Lueppas vähän ylempää ja mollaa sitten.

Yhteistyössä