Minkä rotuisia ne 24 koiraa oli?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Tuupovaarassa jouduttiin lopettamaan 24 koiraa
Sunnuntai 16.5.2010 klo 16.20

Koirat lopetettiin eläinlääkärin pyynnöstä.

Poliisi järjesti perjantaina eläinsuojelullisin perustein tapahtuneen 24 koiran lopettamisen Tuupovaaran Koverossa.

Koirat asuivat omistajansa kanssa omakotitalon sisätiloissa tai pihan ulkotarhassa. Koirien lopettaminen tapahtui poliisin mukaan hyvässä yhteisymmärryksessä niiden omistajan kanssa.

Osa koirista lopetettiin nukuttamalla, mutta pahimmin villiintyneet ja arat koirat jouduttiin ampumaan. Koirat haudattiin saman tien asianmukaisesti.

Lopettamispäätöksen teki kaupungin eläinlääkäri ja poliisia avusti Ilomantsin riistanhoitoyhdistys.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Tuupovaarassa jouduttiin lopettamaan 24 koiraa
Sunnuntai 16.5.2010 klo 16.20

Koirat lopetettiin eläinlääkärin pyynnöstä.

Poliisi järjesti perjantaina eläinsuojelullisin perustein tapahtuneen 24 koiran lopettamisen Tuupovaaran Koverossa.

Koirat asuivat omistajansa kanssa omakotitalon sisätiloissa tai pihan ulkotarhassa. Koirien lopettaminen tapahtui poliisin mukaan hyvässä yhteisymmärryksessä niiden omistajan kanssa.

Osa koirista lopetettiin nukuttamalla, mutta pahimmin villiintyneet ja arat koirat jouduttiin ampumaan. Koirat haudattiin saman tien asianmukaisesti.

Lopettamispäätöksen teki kaupungin eläinlääkäri ja poliisia avusti Ilomantsin riistanhoitoyhdistys.

Just :/

24 koiraa lopetettiin Tuupovaarassa
julkaistu tänään klo 16:16, päivitetty tänään klo 16:21

Poliisi lopetti viime perjantaina Ilomantsin riistanhoitoyhdistyksen avustuksella eläinsuojelullisin perustein 24 koiraa Tuupovaaran Koverossa Pohjois-Karjalassa. Koirien lopettamista pyysi kaupungin eläinlääkäri.

Osa suurikokoisista koirista lopetettiin poliisin mukaan nukuttamalla, ja pahimmin villiintyneet ja arimmat jouduttiin ampumaan.

Asiasta ei poliisin mukaan aloiteta rikostutkintaa. Koirien lopetus tehtiin yhteisymmärryksessä niiden omistajan kanssa.

Koirat olivat samalla omistajalla ja niitä pidettiin sekä sisällä että ulkotarhassa. Poliisi kertoo, että kyseiseltä omistajalta on jouduttu lopettamaan myös muutama vuosi sitten useita koiria. Poliisin mukaan henkilöllä ei ole eläintenpitokieltoa.

YLE Uutiset

:/

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Ei kai tää oo Aamuruskoa taas. :| Se oli kyllä viime vuonna, ei muutama vuosi sitten.

ei ole aamuruskon toimi tampereen lähettyvillä..
luin toiselta palstalta ehkä tanskandoggeja ja rotikoita EI OLE VARMA TIETO

Alkuperäinen kirjoittaja ......:
Ei kai tää oo Aamuruskoa taas. :| Se oli kyllä viime vuonna, ei muutama vuosi sitten.

Eihän sitä tiedä, missä päin Aamurusko nykyään on... Silloin oli Karhella, mut nyt on nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ......:

Eihän sitä tiedä, missä päin Aamurusko nykyään on... Silloin oli Karhella, mut nyt on nyt.

mistä sä päättelet on aamurusko? onhan niitä koirankasvattajia ja kenneleitä joka nurkan takana,homma oli karannut käsistä omistaja oli kai itse pyytännyt apua koirien lopettamiseen

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
[mistä sä päättelet on aamurusko? onhan niitä koirankasvattajia ja kenneleitä joka nurkan takana,homma oli karannut käsistä omistaja oli kai itse pyytännyt apua koirien lopettamiseen

En päättele mistään. Mä vaan sydämestäni toivon, et siellä olis kaikki hyvin ja vielä joskus valkoisia pentuja syntyy sinne. Sieltä mä haluaisin seuraavan ovikelloni adoptoida.

[mistä sä päättelet on aamurusko? onhan niitä koirankasvattajia ja kenneleitä joka nurkan takana,homma oli karannut käsistä omistaja oli kai itse pyytännyt apua koirien lopettamiseen

En päättele mistään. Mä vaan sydämestäni toivon, et siellä olis kaikki hyvin ja vielä joskus valkoisia pentuja syntyy sinne. Sieltä mä haluaisin seuraavan ovikelloni adoptoida.

oikeesti!!?? se tyyppi tuskin muutamaan vuoteen saa pitää edes eläimiä

oikeesti!!?? se tyyppi tuskin muutamaan vuoteen saa pitää edes eläimiä

Ja kukakohan sitäkin valvoo?

Alkuperäinen kirjoittaja kultahamsteri:
Eli koirat oli huonokuntoisia vai?

ei ollut vaan villintyneitä

Just, eli hyvin hoidettu ruokintapuolelta, mut kuria ja seuraa ei oo ehditty pitää. Oliks nää puhasrotusii vai miksi oli talo täynnä?
josko se järki nyt sanois et joku raja sentään. =)

Yhteistyössä