Alkuperäinen kirjoittaja zim:Miksi muuten kukaan ei vaahtoa siitä että virka-aikaan töissä oleva ei ikinä ehdi töiden jälkeen käymään missään virastossa, pankissa tms?
Heh, no mä vaahtoan kyllä tästäkin usein.
:saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja zim:Miksi muuten kukaan ei vaahtoa siitä että virka-aikaan töissä oleva ei ikinä ehdi töiden jälkeen käymään missään virastossa, pankissa tms?
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Hmm, mulla ois montakin puolustusta sunnuntaikaupan puolesta..
a) Suomessa on niin paljon opiskelijoita ym. jotka todella haluaisivat tehdä sunnuntaitöitä, koska ne sopisivat aikatauluihin ja niistä sais hyvin rahaa.
b) Opiskelijoilla on harvoin pitkää työhistoriaa, joten työnantajillekin ne olisivat "edullista työvoimaa" verrattuna vakkarityöläisiin. Vakkarityöläisetkin saisivat vaihtoehdon, että haluavatko olla töissä viikonloppuisin vai eivät.
c) Monet ovat aika kiireisiä arkisin ja kaupoissa käyminen sunnuntaisinkin on ihan leppoisaa puuhaa.
d) Talouskin pysyisi vähän paremmassa kuosissa, kun ihmiset kuluttaisivat rahaa.
- Okei ei ihan aukoton juttu tässä mulla, mutta onhan toi Räsäsen ehdotus aika naurettava.. Eikö?!![]()