Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mitäs toi otsikko mahtanee tarkoittaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Mitä nauramista otsikossa?En mä huomaa mitään . Joo meijän tyttö 146cm ja 34kg kengän koko 38.Itse 156cm eli saa mut kohta kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Mitä nauramista otsikossa?En mä huomaa mitään . Joo meijän tyttö 146cm ja 34kg kengän koko 38.Itse 156cm eli saa mut kohta kiinni
No kun meikä loisti ja kirjoitti siihen "Minkä ikäisiä teidän 10-v tytöt/pojat ovat?"
siis tästä naurusta ei tule loppua, esikoiselle kerroin kun ihmetteli mille nauran...Nyt saa sekin nauraa äidille, ihan luvan kanssa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Mitä nauramista otsikossa?En mä huomaa mitään . Joo meijän tyttö 146cm ja 34kg kengän koko 38.Itse 156cm eli saa mut kohta kiinni
No kun meikä loisti ja kirjoitti siihen "Minkä ikäisiä teidän 10-v tytöt/pojat ovat?"
siis tästä naurusta ei tule loppua, esikoiselle kerroin kun ihmetteli mille nauran...Nyt saa sekin nauraa äidille, ihan luvan kanssa...![]()
Ehtisit korjata ennenkuin itse luin otsikon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Poika 138cm ja 32kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Mitä nauramista otsikossa?En mä huomaa mitään . Joo meijän tyttö 146cm ja 34kg kengän koko 38.Itse 156cm eli saa mut kohta kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Mitä nauramista otsikossa?En mä huomaa mitään . Joo meijän tyttö 146cm ja 34kg kengän koko 38.Itse 156cm eli saa mut kohta kiinni
Mä luin tuota moneen kertaan ja ihmettelin itekseni etteihän tuossa mitään nauramista oo :headwall: :ashamed: