minkä painoisen / ikäisen vauvan voi laittaa manducassa selkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kampanisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kampanisu

Jäsen
04.06.2011
181
0
16
Meidän vauva on kohta 3.5kk ja painaa 7.5kg. Tähän asti olen kantanut vauvaa manducassa edessä, mutta vauva alkaa olla niin painava että edessä kanstaminen alkaa vastata omaan selkään. Jokohan tuon vauvan voisi siirtää selkäpuolelle?

Enempihän se on siitä päänhallimasta kiinni. Noin pientä en laittaisi, ehkä puolivuotiaan. Manducan ohjeessa taitaa olla suosituspaino 8-20kg selässä kantamiseen.

Pitäisköhän sun kattoa ne säädöt läpi jonkun asiantuntijan kanssa, kuulostaa jotenkin siltä reppu ei ole oikein paikoillaan jos nopeasti hartiat kipeytyy tms. Laitatko hihnat ristiin vai miten kannat?

Mulla tyttö 10,5 kk ja 8 kg. Edessä kannan vielä. Mulla ei kipeydy tosin selkä, vaan vatsalihakset. Selässä muistaakseni voisi kantaa 1 v. alkaen.

Niin ja tosiaan katso, onko säädöt oikein.

Viimeksi muokattu:
Säädöt on katottu liinalainaamon ihmisen kans joten niitten pitäis olla ihan ok. Tosin katottiin silloin jo kun siellä kävin ja laitettiin säätöjä ettei istu mitenkään oikein hyvin vaan aina vähän sinne päin. Harkinnassa olis vaihtaa manduca tulaan joka istuu paljon paremmin. Mies vaan tykkää tuosta manducasta niin sen takia ei ole vielä hankittu tulaa.

Häätyy vielä kokeilla laittaa niitä säätöjä ja kantaa edessä :)

Viimeksi muokattu:
Manducassa voi kantaa myös lonkalla, ootko kokeillut toimisiko se? Meillä ei vauvat ikinä viihtyneet Manducassa edessä, mutta lonkalla kyllä kun siinä ei olla niin nenä rinnassa kiinni.

Yhteistyössä