Meillä on soneran langaton laajakaista 2meganen 42?/kk
Tekisi kyllä mieli vaihtaa sonera johonkin toiseen.
Tekisi kyllä mieli vaihtaa sonera johonkin toiseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meiju:Dna mokkula, 1 mega. 19,80?/kk
Alkuperäinen kirjoittaja Lust:dna 512 ja 19,80e kk, sis. mokkula 5e/kk
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Meiju:Dna mokkula, 1 mega. 19,80?/kk
Onko toi mokkula ihan paska?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lust:dna 512 ja 19,80e kk, sis. mokkula 5e/kk
Toimiskohan toi dna hyvin täällä,oon harkinnut sitä meinaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lust:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lust:dna 512 ja 19,80e kk, sis. mokkula 5e/kk
Toimiskohan toi dna hyvin täällä,oon harkinnut sitä meinaan.
no me asutaan sellasella alueella missä tän mokkulan ei pitäis dna:n mielest edes toimia, mut toimiipahan kuitenkin... ja hyvin toimiikin....
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:DNA 24Meganen ja hinta 39e/kk
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lust:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lust:dna 512 ja 19,80e kk, sis. mokkula 5e/kk
Toimiskohan toi dna hyvin täällä,oon harkinnut sitä meinaan.
no me asutaan sellasella alueella missä tän mokkulan ei pitäis dna:n mielest edes toimia, mut toimiipahan kuitenkin... ja hyvin toimiikin....
Pitääpä kysellä,meillä on noi kännykkäliittymätkin nykyään dna:lla,ennen oli soneralla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lust:ja nyt taitaa viel olla niin että mokkulan saa ilmatteeks/kaupan päälle... me kun otettiin se niin siitä pitää nyt maksaa 5e/kk.... en oo kyl ihan varma miten se nykyään menee...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:DNA 24Meganen ja hinta 39e/kk
Siis varmaankin 2 meganen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Sonera 2megan yhteys 32,90e/kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Lust:ja nyt taitaa viel olla niin että mokkulan saa ilmatteeks/kaupan päälle... me kun otettiin se niin siitä pitää nyt maksaa 5e/kk.... en oo kyl ihan varma miten se nykyään menee...
Entäs kun DNA:n kännyliittymässä ei toimi täällä meillä 3G (100m ennen meidän taloamme lakkaa kuulumasta), niin ei kai silloin mokkulakaan toimi?