Minkä näistä ompelukoneista ostaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pypylleröinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pypylleröinen"

Vieras
Saa toki ehdottaa muitakin. Hintaa tuo suurinpiirtein 100e. Ei tarvi pystyä mihinkään ihmeellisiin temppuihin, kunhan ne normaalit suoran ja siksakin saa, napinläven, vetskarin, jne.
Oon kauan haaveillut omasta koneesta, mutten viitti siitä kauheesti maksaa, kunnen tiedä, tulisko sitä kuitenkaan käytettyä kovinkaan paljon.
Nyt äkkiseltään löysin nää:
NetAnttila - Brother X-5 ompelukone 14 ommelta, helppokäyttöinen | Kodinhoito ja siivous
Osta Hobby Hallista: Brother LS-3000 -ompelukone
Osta Hobby Hallista: Singer 8280 -ompelukone

Hyviä ja huonoja puolia noista? Mä en tajuu ompelukoneista hevonvipsuakaan, joten...

älä singeriin sorru ikinä! oliko nuissa brothereissa paljonkaan eroa keskenään? en osaa niistä sanoa, ei niistä kokemusta. itse kävisin katsastamassa ompelukoneliikkeessä käytettyjä kunnollisia koneita, niitä saa jo tuolla satasella. nuo muoviset on aika, noh... muovisia..

No en kumpaakaan, itsellä brother xl jotain ja aika onneton vempele. Hyppii pöydällä kun painaa vähän kaasua kovempaa eikä ompele farkkua tai muutakaan paksua kangasta vaan jää jumittamaan. Osta mielummin vaikka Pfaf tai muu laatuompelukone.

Itse en henkilökohtaisesti ostaisi noista mitään, vaan kävisin kysymässä tuolla 100e budjetilla sitten vaikka käytettyä (ja huollettua!), vaikkakin vanhaa konetta suoraan paikallisista ompelukoneliikkeistä. Noita koneita kun ei taida nuo ompelukoneliikkeetkään ottaa ees vaihdos vastaan, ovat sen verran surkeita.

ja singer ratsastaa edelleen sillä maineellaan, jonka se on joskus saavuttanut, kun ne oli vielä hyviä koneita. mutta nää nykyiset singerit on pelkkiä murheenkryynejä.

Yhteistyössä