Minkä näistä kolmesta alusasuseteistä ottaisit?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/Elegence/EleganceHome.aspx

Tuo aprikoosinvärinen on kyllä varmaan nätein, mutta kun nuo toisetkin on aika kivoja...

Mustan mutta kun sitä ei voi tilata niin mä varmaan valkkaisin sinisen. Mä tilailen tuolta myöskin, helpompi niin ei tarvitse lähteä tissiliivirumbaan kaupoille, se on niin inhottavaa kun tälle ruholle ei koskaan löydy sopivia.

ei tuolta kannata tilata, ite tilasin tammikuun alussa eikä oo vieläkään tullu mitään |O "kiitos tilauksestasi, toimitamme tuotteet 2-4viikon kuluessa"
joo niin varmaan :kieh: onneks ei tarvi mitään ennakkomaksuja maksella, että silleen en oo hävinny mitään, mut vituttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
ei tuolta kannata tilata, ite tilasin tammikuun alussa eikä oo vieläkään tullu mitään |O "kiitos tilauksestasi, toimitamme tuotteet 2-4viikon kuluessa"
joo niin varmaan :kieh: onneks ei tarvi mitään ennakkomaksuja maksella, että silleen en oo hävinny mitään, mut vituttaa..

Kyllä sieltä tulee, olen ollut jäsenenä. Ihan hyviä alusvaatteita on.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Noi mustat ilman rusetteja ja housuissa vois olla puolta vähemmän kangasta :D Ihan järkkyjä noi houstu oikeesti..

No kuule kun ei ole mikään siro ja pieni kroppa niin haluaa vähän peittävämmät pöksyt.

en mitään. Musta on musta paras. Mutta hei oikeesti, tilaatteko te ihmiset rintsikoita postimyynnistä??? Kun mä en vois kuvitellakaan tilaavani kun kaupassakin saa koittaa kymmenet että löytyy yhdet sopivan malliset.

Yhteistyössä