Minkä merkkiset rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baabaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

baabaa

Vieras
Minkä merkkiset on ne sellaset rattaat, missä vauva tulee periaatteessa sinne istuisosan alle makuulle? Kun tuolla puistossa oon katellu kun muutamalla tyypillä on ne sellaset, ne on ihan tavallisten rattiden kokoiset, 3 pyöräset, mutta vauvalla oma paikkansa sen normaali istuinosan alla. Netissä joskus nähny ne myös, nyt en vaan löydä kuvaa millään.

Saikohan kukaan selvää mitä tarkotin? :laugh:

Tiedän mitä tarkoitat. Mainoksessa oon nähny ja näyttää mun mielestä lähinnä hengenvaaralliselta viritykseltä! Eikö sinne alempaan istuinosaan lennä kaikki kivet ja loat sun muut "ihanuudet" :o En kyllä itse ihan heti laittaisi minkään ikäistä tai kokoista lasta moiseen viritykseen.

Jos on käyttökokemusta, niin mieluusti kuulisin miten voi toimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Sinikka:
Tiedän mitä tarkoitat. Mainoksessa oon nähny ja näyttää mun mielestä lähinnä hengenvaaralliselta viritykseltä! Eikö sinne alempaan istuinosaan lennä kaikki kivet ja loat sun muut "ihanuudet" :o En kyllä itse ihan heti laittaisi minkään ikäistä tai kokoista lasta moiseen viritykseen.

Siihen alaosaan vauvan suojaks tulee sellanen sadesuojan tapanen läpinäkyvä juttu, ei sinne mikään hiekka tai loka mene.

Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:
Eikös sen alempana olevan tule kylmä, jos hankia myöden kuleksii, niin hrrrr.

Jaa-a, voipi olla...tuolla hinnalla jää kyllä multa ostamatta. Lähinnä etsin nyt kauppareissuja varten tuplia, vaan en löydä mieleisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja baabaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinikka:

Siihen alaosaan vauvan suojaks tulee sellanen sadesuojan tapanen läpinäkyvä juttu, ei sinne mikään hiekka tai loka mene.

Mut entäs kivet, lumipaakut ym. kovat mitä tienpäällä saattaa lennellä? Miten noiden kanssa voi mennä bussiin, alaosassa oleva lapsihan on just sillä korekudella missä suihkii ihmisten kassit ja muut käsissä kannettava? Muovinen suoja ei paljon suojaa kun joku tömäyttää päin ratasta. Mitenkähän noi on tasapainotettu, että ne ei kaadu jos lapset rupeaa vaikka kurkkimaan reunojen yli?

Mä oon niin skeptinen, että en vaan voi uskoa että Suomen oloissa, tai ylipäätään muutenkaan voi toimia :D

Yhteistyössä