Minkä merkkinen vk-haalari teillä on täksi kevääksi lapsille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä vielä ole tietoa, tosin ei me vielä aikoihin vk-pukuja tarvitakkaan...

Reimatecit oli kovin vaaleita, jonathanin värit ei muuten miellyttäny, toivottavasti legolta tai ticketiltä löyts jotain kivaa.

Isommalle (2,5v) uusi, alennetulla hinnalla ostettu edelliskauden jäännöskappale ReimaTec.
Pienemmälle (1v) isomman vanha ReimaTec.
Kaksiosaisina, pienemmällä isomman vanha ciraf ja isommalla uusi (sekin edellisen kauden jäännöskappale ja alennuksesta ostettu) nameIt.
Ei mullekaan olis merkillä väliä, jos joku muu olisi yhtä hyvä haalari kuin ReimaTec.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
en mä koskaan osta vaatteita merkin perusteella

En mäkään, mutta aina niissä joku merkki on.

Mulle käy kovin moni merkki, niistä valitaan ulkonaisesti kivoimmat.

Samat on kriteerit täällä, tosin myös puvun on oltava oikea ominaisuuksiltaan.

en vielä tiedä... muksu nyt puol vuotias joten millään teceillä ei tee yhtikäs mitään kun vaunussa vielä ollaan ja ihmetellään! ehkä joku halvempi puku... kattelin, että cirafilla oli tullut ihan kivan näkösiä pukuva vauvoillle.

Ulkonäön ja ominaisuuksien perusteella valittu:
4v tytöllä Remu takki+Jonathan housut, Motion's haalari (parin vuoden takainen, hyvin vettäpitävä malli) ja Motion's takki ja Legon housut. 2v pojalla Legon haalari, Motion'sin haalari (samanlainen, kuin siskollaan) ja Didriksonin takki+Jonathan-housut. Vauvalla Jonathanin city-puku ja Rasavilin haalari.

Mä olen koko tätä merkkihysteriaa vastaan, mutta nyt olen osanut Remun haalarin pikkujätkälle. Mielenkiinnolla seuraan, että onko hintansa väärti.

Yleensä ottaen mun mielestä ei kannata liikaa satsata penskojen vaatteisiin, ellei sitten ole toinen lapsi käyttämässä heti perään esim. sitä haalaria. No, meillä tää Remu menee sitten kiertoon toiselle lapselle.

Mikä on CIRAFTEC? En oo tällaseen törmännytkään? Millanen hinta-laatusuhde ja mistä löytyy?

Meillä 2v9kk pojalla 2-osanen Pippi caretec-asu ja Rasavil-haalari. Ja vaikka merkit löytyykin vaatteista, niin ostettu kyllä ihan alennusmyynnistä ja Huutiksesta :)

Yhteistyössä