?
:)
Vieras
Mitä lehteä suosittelet 4 vuotiaalle pojalle, joka tykkää värittää ja tehdä tehtäviä? Tykkää myös sarjiksista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Mitä lehteä suosittelet 4 vuotiaalle pojalle, joka tykkää värittää ja tehdä tehtäviä? Tykkää myös sarjiksista.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:tarviiko tuon ikäinen jotain lehteä...?
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja :):Mitä lehteä suosittelet 4 vuotiaalle pojalle, joka tykkää värittää ja tehdä tehtäviä? Tykkää myös sarjiksista.
Ihan ostelisin värityskirjoja ja muuta sellaista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja :):Mitä lehteä suosittelet 4 vuotiaalle pojalle, joka tykkää värittää ja tehdä tehtäviä? Tykkää myös sarjiksista.
Olen ostanut, mutta aina kun haen postin kyselee tuliko hänelle mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja :):Mitä lehteä suosittelet 4 vuotiaalle pojalle, joka tykkää värittää ja tehdä tehtäviä? Tykkää myös sarjiksista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja :):Mitä lehteä suosittelet 4 vuotiaalle pojalle, joka tykkää värittää ja tehdä tehtäviä? Tykkää myös sarjiksista.
Voithan tehdä niin,että sujautat kuukausittain ostamasi tehtäväkirjan postin sekaan tietyin väliajoin niin hänelle tavallaa ntulee postia.![]()