Mun likka täyttää joulukuussa 5. Pituus n. 109cm ja paino 19-20kg. Itte mitattuna pituus ei tuu niin tarkasti ja mun vaaka on vähän epätarkka, joten nuo on sellaisia noin mittoja. Likka on hoikka vartaloltaan, ei ole tullut äitiinsä :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:5v neuvolassa pituus oli 115 cm ja paino 20,7... lääkäri pyysi tarkkailemaan, ettei paino nouse liikaa :headwall: Joopa joo, likka meni ennen käyrällä -20 ja silloinkin valitettiin. Tuli vähän sellainen -kun mikään ei riitä- olo.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:5v neuvolassa pituus oli 115 cm ja paino 20,7... lääkäri pyysi tarkkailemaan, ettei paino nouse liikaa :headwall: Joopa joo, likka meni ennen käyrällä -20 ja silloinkin valitettiin. Tuli vähän sellainen -kun mikään ei riitä- olo.
Alkuperäinen kirjoittaja umma:Alkuperäinen kirjoittaja sef:5v neuvolassa pituus oli 115 cm ja paino 20,7... lääkäri pyysi tarkkailemaan, ettei paino nouse liikaa :headwall: Joopa joo, likka meni ennen käyrällä -20 ja silloinkin valitettiin. Tuli vähän sellainen -kun mikään ei riitä- olo.
Onpa omituinen lääkäri. tarkoittiko hän, että painoa olisi tullut lyhyessä ajassa paljon vai oliko joku yleisvaroitus.
Lapsen pituushan on yläkäyrillä painoon nähden.
Alkuperäinen kirjoittaja umma:Ap:n lapsi on kyllä tosi keskiverto 5-vuotias. Keskiverto 5-v tyttö on 110-cm pitkä ja painaa 19 kg. Ihan sopusuhtainen lapsi siis, ei mitenkään hoikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No just joo :xmas: meitin pikkunen on 114,5cm ja on ekalla luokalla,, :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No just joo :xmas: meitin pikkunen on 114,5cm ja on ekalla luokalla,, :xmas:
mun esikoinen on ekalla luokalla ja on 108cm ja painoa 15.5kg
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No just joo :xmas: meitin pikkunen on 114,5cm ja on ekalla luokalla,, :xmas:
mun esikoinen on ekalla luokalla ja on 108cm ja painoa 15.5kg
Onko keskonen tai muuten "poikkeava"?![]()