Minkä kokoisia teidän 5v tytöt on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Neitiä tänään mitattiin allergiasairaalassa ja täti kehui neidin olevan niin siro ja pitkä tyttö. Neiti on aina ollut pitkä ja hoikka mutta mielestäni ei kuitenkaan enää ole ikäisiään mitenkään pidempi vaikka "nuorempana" sitä olikin. J oli nyt 114,5cm ja 19kg.

Millaisia mittoja muiden 5-vuotiaat ovat?

Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Mulla on 5-vuotias poika, jolla mittaa n. 103 cm ja painoa 14-15kg. Minusta siis tyttösi on aika pitkä :D

Mun tulee aina surullinen olo kun näen näitä pieniä poikia...katsonut parin aikuisen miehen kärsivän lyhyydestään. Vaikka minkä sitä kasvulle voi, mutta miehen soisi olevan pitkä.

Alkuperäinen kirjoittaja :-(:
Mulla on 5-vuotias poika, jolla mittaa n. 103 cm ja painoa 14-15kg. Minusta siis tyttösi on aika pitkä :D

Mun tulee aina surullinen olo kun näen näitä pieniä poikia...katsonut parin aikuisen miehen kärsivän lyhyydestään. Vaikka minkä sitä kasvulle voi, mutta miehen soisi olevan pitkä.

:laugh: Voi miten yksinkertaista ajattelua. Huhhuuh. Ei se tarkoita mitään, minkäkokoinen on 5 vuotiaana.

:D

Ei auta kuin toivoa, että ottaa isompia kiinni ;) Toisaalta esimerkiksi liikkuminen on aina ollut helpompaa tuolle pienelle kuin isommille ikätovereille.. Mulle ei tule kyllä koskaan surullinen olo kun näen terveitä lapsia, harmi että sulla näin.

:D

Ei auta kuin toivoa, että ottaa isompia kiinni ;) Toisaalta esimerkiksi liikkuminen on aina ollut helpompaa tuolle pienelle kuin isommille ikätovereille.. Mulle ei tule kyllä koskaan surullinen olo kun näen terveitä lapsia, harmi että sulla näin.

Joo en mä pahalla, kunhan totesin. Ja tiedän ympäristöstäni, että ne lyhyet miehet ovat olleet lyhyitä aina. Ja itsetunto on alhaalla. Tuskin pelkästään siitä johtuu, mutta lapset ovat toisilleen julmia...Ja ei, mä en koskaan päästä lasten aikana moisia suustani eivätkä he kuule mun ketään ikinä arvostelevan jne.

Ja sama toki pätee pitkiin naisiin, se tosin useimmiten osataan kääntää "voitoksi".

Niin hei, täyttää kyllä parin kuukauden päästä 6 v. eli ei ihan matsaa tähän, sorry! Musta nää pituusjutut kannattaa jättää omaan arvoonsa, se on pään ja sydämen sisältö, joka merkkaa.
Musta esimerkiksi Danny De Vito on aivan ihana, vaikka on lyhyt ja pullea. :)

Yhteistyössä