Minkä kokoisia kesävaatteita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Malla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Malla"

Vieras
Elikkäs minkä kokoisia kesävaatteita ostaisitte tällä hetkellä 76 cm pitkälle tytöntyllerölle? Tyttö on mahakas, mutta lyhyt (1v 4kk) ja tällä hetkellä on joku kasvupyrähdys menossa, kun on syyskuusta kasvanu kuus senttiä.

just vuotta nuorempi tyttö,mutta pitkän sorttinen,1½v oli 85cm,mutta hoikka,eli aika eri mallia...mutta käytti siis 86-kokoa viimekesänä kun oli n.1v7kk-1v10kk.

Ostaisin 86 senttisiä, jollen jopa 92 senttisiä ainakin paidoissa. Mä ostin mahakkaalle tytölle kokoa isompia paitoja kesäksi, koska t-paidoissa ei hihojen pituudella ole niin väliä.

Joo, mulla on jo pari 80 senttistä t-paitaa kirpparilta haalittuna ja oon kyllä kattellu, että ne näyttää kyllä olevan nyt jo sopivia, just tuo söpö massu vie tilaa ;) Eli 86 ajattelinkin t-paidoissa, mutta entäpäs mekot ja shortsit. Tytöllä on kuitenkin suhteessa aika lyhyet jalat. Olisko ne sitte 80-senttisiä?

[QUOTE="Malla";23013195]Joo, mulla on jo pari 80 senttistä t-paitaa kirpparilta haalittuna ja oon kyllä kattellu, että ne näyttää kyllä olevan nyt jo sopivia, just tuo söpö massu vie tilaa ;) Eli 86 ajattelinkin t-paidoissa, mutta entäpäs mekot ja shortsit. Tytöllä on kuitenkin suhteessa aika lyhyet jalat. Olisko ne sitte 80-senttisiä?[/QUOTE]

Ei kun 86-senttisiä ainakin. Ei se jalkojen pituus shortseissa mitään vaikuta, siinä enemmän se vyötärönympärys määrää. Ja kun ostaa mekon vähän isompaa kokoa, käy seuraavanakin kesänä (jos ei mekosta niin tunikasta).

Mulle tuli just iso tilaus h&m:ltä koon 104 kesävaatteita, poika nyt 2 vee ja 3kk ja käytössä 98 vaatteet. Otin varalta parit sortsit kokoa 98 koska ainakin viime kesänä koon 92 sortsit tippu päältä vaikka muutoin vaatteet olivatkin sopivat.

[QUOTE="vieras";23013182]Ostaisin 86 senttisiä, jollen jopa 92 senttisiä ainakin paidoissa. Mä ostin mahakkaalle tytölle kokoa isompia paitoja kesäksi, koska t-paidoissa ei hihojen pituudella ole niin väliä.[/QUOTE]

Peesi. Housut ostaisin 86cm ja hameet ja t-paidat 92cm. Ne vaatteet tuppaa kutistumaan pesussakin vähän ajan kanssa.

Yhteistyössä