Ongelma!!!! (Talvipuvusta..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tää

Vieras
Meillä likalla tällä hetkellä kaksi toppapukua joista toinen on 80 cm Reiman puku(merkin mainostus vain siksi että ovat yleensä aika reilun kokoisia..) ja toinen halvempi merkkinen 86cm. Minkä kokoisenn puvun nyt ostan? Kun kumminkin käy niin että jos nyt ostan 92cm puvun niin tyttö hukkuu siihen. Millä merkeillä on yleensä reilun kokoisia pukuja? (Reimaa en enää haluaisi..)

Minun mielestä nuo Lassien puvut on taas kooltaan jotenkin pienempiä. Erityisesti ole huomannut sen hihojen mitoissa. Minäpä käyn vertaamassa, kun meiltä löytyy 80 cm Lassie ja Reima...

Miksi pitää nyt ostaa puku jos on jo kaksi sopivaa? Kannattaisiko odottaa ja ostaa sitten alennusmyynnistä joulun jälkeen? Tai niin minä ainakin teen kun pojalle käy molemmat viimevuotiset niin musta on ihan turhaa ostaa kolmatta kun ei välttämättä tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja tää:
Meillä likalla tällä hetkellä kaksi toppapukua joista toinen on 80 cm Reiman puku(merkin mainostus vain siksi että ovat yleensä aika reilun kokoisia..) ja toinen halvempi merkkinen 86cm. Minkä kokoisenn puvun nyt ostan? Kun kumminkin käy niin että jos nyt ostan 92cm puvun niin tyttö hukkuu siihen. Millä merkeillä on yleensä reilun kokoisia pukuja? (Reimaa en enää haluaisi..)

Ovatko nämä mainitsemasi puvut nyt siis liian pieniä vai miksi olet ostamassa kolmatta pukua..?
Ei siis millään pahalla ja riidanhaastamisella mutta ajattelin vaan että jos nuo vielä mahtuvat niin menisikö niillä alkutalven ja sitten alennusmyynneistä joulun jälkeen ostaisit isomman puvun lopputalveksi.
Lapsi olisi saanut vähän jo mittaa ja 92 tai jopa jossain merkissä 98cm olisi sitten jo sopivampi.. Jäisi sitten taas seuraavaksi alkutalveksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Minun mielestä nuo Lassien puvut on taas kooltaan jotenkin pienempiä. Erityisesti ole huomannut sen hihojen mitoissa. Minäpä käyn vertaamassa, kun meiltä löytyy 80 cm Lassie ja Reima...

No niin . Nyt on mittaus suoritettu ja ei niissä suurta eroa ollut. Reimatecin (rio) puvussa oli resorin verran pitemmät hihat ja lahkeet, kun vertasin tuohon Lassietecin pukuun. Eli ei niissä mainittavaa eroa ole. Tuossa vaikuttanee tuo kiristyskin, joka on tuossa Lasssietecin puvussa (siis lahkeisiin).

Yhteistyössä