Minkä kokoiset vaatteet 2 vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Ompas tää vaikeeta, kun mietin kumman kokoiset talvitamineet ostaisin toukokuussa täyttäneelle tytölle. Tyttö oli neuvolan mittojen mukaan 2kk sitten 88cm pitkä. Aattelin ostaa 2 osaisen puvun sekä sellanen hienostelutakkikin (pidempi) olis hakusessa. Onkohan 92cm liian naftit ja taas mietin, että onko 98cm hehtaarin kokoiset?

no meillä ainain ostettiin neidille joka tänään täyttää 2v, niin 92cm talvitamineet. neiti käyttää nyt sisävaatteissa kokoa 86/92cm,ja ainakin reimatecin toppahaalari kokoa 92cm on vieläkin tosi iso sen päällä...

meillä 2v käyttää housuja jotka on 104-110 senttisiä, mallista riippuen. mut mä ostanki aina vähän isoja vaatteita, siis et eka käännetään vähän lahkeita/hihoja. ei kuitenkaa mitään telttoja :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä 2v käyttää housuja jotka on 104-110 senttisiä, mallista riippuen. mut mä ostanki aina vähän isoja vaatteita, siis et eka käännetään vähän lahkeita/hihoja. ei kuitenkaa mitään telttoja :D

Meillä kans, jotku housut saattaa olla 116cm, mut niissä lähkeet reilusti alkuun käännetty. :D Tyttö on pitkäjalkainen, ja paidoissa käyttää 98cm ja mallista tietty riippuen hihat pitkät... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä kans, jotku housut saattaa olla 116cm, mut niissä lähkeet reilusti alkuun käännetty. :D Tyttö on pitkäjalkainen, ja paidoissa käyttää 98cm ja mallista tietty riippuen hihat pitkät... :D

onpas reilunkokoisia housuja teidän neidillä..meillä 7v tyttö käyttää kokoa 116cm.. ja vajaa 4v on 98/104cm vaatteet

Ota tyttö mukaan kaupaan ja sovita. Eri merkkiset vaatteet on niin eri kokoisia. Meillä poika täyttää tässä kuussa 2v. On nyt ilmeisesti 90cm pitkä. Isoveljiltä peritty 92cm Lassie -haalari on hyvän kokoinen ja villavaatekertakin mahtuu hyvin alle.

Meillä kesäkuussa 2 täyttäneelle pienelle tytölle 92 olisi parempi (syyspuvuksi), mutta ei mahtuisi ehkä enää kunnolla keväällä joten otin 98 kokoisen joka on vielä aika runsas, mutta syksyllä jo menettelee ja mahtuu vielä keväälläkin. Nykyään ostan vähän reilumpia kokoja, kun enne tuntui kaikki menevän pieneksi liian aikaisin

Tilasin 2-vuotiaalle vaatteita ja myyjältä kyselin,mikä koko olisi hyvä..sanoi ,että 2-vuotiaalle 92,lähellä kolmea vuotta 98.itse en tykkää,että hihoja/lahkeita joutuu kääntämään.

Yhteistyössä