Minkä kokoiselle crazy age farkut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten isolle ihmiselle sopii nuo housut? Löysin kivat mutta en tiedä uskallanko tilata. Olen 170cm ja 72kg. Mulla ei ole kapeita reisiä mutta eivät ne mitkään tukitkaan ole. Mietin vaan etä olenko liian iso noihin housuihin. Näyttävät aika kaposilta tuosta reiden kohdalta. Käytän kokoa 40. Kertokaahan ne keillä tällaiset housut että mahtuisitvatkohan ne mulle.

Mulla ei noita housuja ole mutta ystävälläni on. Pituudeltasi olet samoissa mitoissa kuin ystäväni. Ystäväni painaa noin 70kg ja ainakin hälle mahtuivat. Jos oikeen muistan niin käytti kokoa 38. Mutta tää siis vain mun muistikuva. En tiedä myydääkö Turussa.

Kivan näköisiä vaatteita, pinkit camohousut mun on saatava! Mut eikös noi lyhyenlyhyet lantiomalli farkut ole pois muodista? Erittäisn epäkäytännöiset minusta, hyvännäköiset tasan niin kauan kun seisot. Istua voi vaan pitkän paidan kans.

Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Kivan näköisiä vaatteita, pinkit camohousut mun on saatava! Mut eikös noi lyhyenlyhyet lantiomalli farkut ole pois muodista? Erittäisn epäkäytännöiset minusta, hyvännäköiset tasan niin kauan kun seisot. Istua voi vaan pitkän paidan kans.

Tjjaah...multa nyt on muutenkin turha kysyä muodista mitään...olen ollut sen ulkopuolella ja siitä tietämätön koko pienen ikäni.

Muodin kanssa ei ole sen kanssa mitään tekemistä, että musta noi on parhaimmat eteeni tulleet farkut, enkä mä juuri muita enää käytäkään.
On monen näköistä ja väristä ja mallista, joustaa ja istuu täydellisesti.
Käytän niitä vielä varmaan silloinkin, kun niiden valmistus on jo aikapäiviä sitten lopetettu.
Juu ja istun ja seison kuten muutkin ihmiset, eikä mun perse tai tuhero vilku, vyö on keksitty :) .

ok, uskon, itse en ole kyseisen merkkisiä farkkuja käyttänyt. Näytti vaan noissa kuvissa niin kauheen matalille nuo vytäröt, hyvillehän ne näyttää mut mulla vaan huonoja kokemuksia käytännöstä vaikka vyötä oonkin käyttänyt niin aina siinä pelossa et persvako vilkkuu.. ja ihan hoikka olen eikä mikään kauhee pehvakaan. Mut jos näin on, niin ehkäpä minäkin testään kyseisiä farkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Qwerty:
Onpas muuten juntin näköisiä farkkuja. En ostaisi.

Onneksi farkkuja tehdään myös teille sivistyneille;

dm940924.jpg

dm060523.jpg

dm037317.jpg

dm986752.jpg

Mä voin tyytyä noihin CA:n juntteihin... :)

Yhteistyössä