Minkä kokoinen jalka teidän 4- vuotiaalla on?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse asiassa poika täyttää toukokuun lopussa 4 ja oli poika mukana ja kokeili kenkiä. Kokeilin et tyhjää olisi kengän päässä ainakin se sentti. mut nyt ainakin rupesi mietityttään kun muilla on nuin isoja jalkoja. Vaikka lapsillahan ei ole samanlaiset jalat.
 

Yhteistyössä