?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Reijo Maen valkovenalainen
Sama täällä.
(varmaan ainut kirja minkä sain koko vuonna luettua :ashamed: )
sa et tullut siihen meidan lukupiiriin mukaan? :/ Ei sen puolen siella on ihan alyttoman hiljaista ollut. Taisi kuolla pystyyn koko lukupiiri.
Mä en vaan saa luettua. :| Päivän jälkeen sitä vaan röhähtää koneen ääreen ja on vaan. :| Yäh, hävettää ihan.
Hei, ikina ei ole liian myohaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lukija:Coetzeen Elisabeth Costellon. Oli ihan hyvä, paljon ajateltavaa ja painavaa sanaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja lukija:Coetzeen Elisabeth Costellon. Oli ihan hyvä, paljon ajateltavaa ja painavaa sanaa.
ittekki tota lukiessa mietin------->> et oliko elisabeth coetzeen oma kuva naisena nii ku esim mona lisa da vincin??? itte en jaksanu lukee tommosta pedanttia???
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Oon lukenut "Myytillisiä tarinoita", Suomen Kirjallisuuden Seura.
Alkuperäinen kirjoittaja kirja:Taina Latvala: Paljastuskirja. Oli aika ovelasti kirjoitettu..ihan hyvä
Nyt menossa Katja Kallio: Syntikirja
Sen jälkee Mervi Juusola: Äidin voimakirja
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Oon lukenut "Myytillisiä tarinoita", Suomen Kirjallisuuden Seura.
Hei hani :heart: Niin ja se kirja :xmas: Tom Clancy, Kaaoksen päivät.
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja kirja:Taina Latvala: Paljastuskirja. Oli aika ovelasti kirjoitettu..ihan hyvä
Nyt menossa Katja Kallio: Syntikirja
Sen jälkee Mervi Juusola: Äidin voimakirja
Sullahan on oikea kirjojen sarja menossa![]()