Minkä kappaleen haluaisit soitettavan hautajaisissasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
http://www.youtube.com/watch?v=McHyLKw5mHc&feature=related
:whistle:

:laugh:

Itelläni tuli ekana mieleen Walking in the air mut tuokin Sateentekijä kuulosti aika hyvältä.
Välillä tulee näitäkin mietittyä,en tosiaan haluais että hautajaisissani soitettais jotain virsiä,kun en niitä elävänäkään paljo kuunnellut niin en kyl kuolleenakaan halua.Eli joko nuo,mitä tuos aiemmin tai jotain lempparibiisejäni.

Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:

:D :laugh:

Ei ainakaan kukaan mököttäis. Jotkut ehkä paheksuis, mutta...

Hm, vois tehdä tuosta ihan virallisen vaatimuksen. :D Jos lapset tulee yhtään muhun ja omaksuvat mun kieron huumorintajun, voisivat toteuttaakin tuon. Vaikkei mua haudatakaan, mutta jos jotain läksiäispippaloita pitävät tuhkien kera. :D

Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:

:D :laugh:

Ei ainakaan kukaan mököttäis. Jotkut ehkä paheksuis, mutta...

Hm, vois tehdä tuosta ihan virallisen vaatimuksen. :D Jos lapset tulee yhtään muhun ja omaksuvat mun kieron huumorintajun, voisivat toteuttaakin tuon. Vaikkei mua haudatakaan, mutta jos jotain läksiäispippaloita pitävät tuhkien kera. :D

Vähän sama homma meillä,tuskin kukaan ihmettellis vaikka ois kunnon bileet. Mä kun oon syntynyt Pitkäperjantaina ja aina sanonut olevani pääsiäisnoita..

"Täällä Pohjanähden alla, on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen, toisen kodon saamme jne." Tämän lauloimme aikanaan koulutoverimme hautajaisissa kun hän kuoli 10-vuotiaana autokolarissa, laulu on aina koskettanut tosi paljon.

onks täällä jotain ipanoita koko palsta täynnä kun nauretaan kuolemalle päin naamaa noin?
vai eikö teistä kukaan ole menettänyt lähimmäistä koskaan, kun näyttää se kuolema olla niin kovin hauska

Ei kuolema oo hauska,mut pitääkö hautajaisten sit olla niin pirun vakavamieliset synkistely"juhlat"??? Mä haluan et mun hautajaiset on MUN näköiset. Ja mun sukulaiset ymmärtää ton pirun hyvin ja on mun kanssa samaa mieltä. B)

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
onks täällä jotain ipanoita koko palsta täynnä kun nauretaan kuolemalle päin naamaa noin?
vai eikö teistä kukaan ole menettänyt lähimmäistä koskaan, kun näyttää se kuolema olla niin kovin hauska

Kyllä on tullut menetyksiä, viimeksi pappa ja sitä ennen hyvä ystävä. Nuo siis viimeisimmät. Papalle en osannut kuvitella hauskoja hautajaisia, mutta ystävälle kyllä. Kummankaan hautajaisiin en kyllä päässyt. Mutta niin, kuolema tulee vastaan jokaiselle. Suren yhä pappaani, en naura papan kuolemalle ja kunnioitan esim. mummoni surua.

Mutta jokaisen kuuluis saada sellaiset hautajaiset, kuin haluaa, sellaiset jotka sopivat vainajalle itselleen. Jos mun hautajaisissa laulettaisiin siitä, että menen jumalan luo tms., suuttuisin. Jos siis voisin. :D

pistää vaan ihmettelemään kun nykyään hautajaisetkin pitäisi olla joku iloinen juhla, kun edesmennyt ihminenkin oli iloinen niin hautajaisissa kuuluu nauraa ja hillua ja soittaa jotain hemmetin heviä? ihanko oikeasti jo hautajaisetkin ovat menneet sellaisiksi?
vai onko täällä palstalla kaikki kapinahenkiset, ketkä eivät usko ja halua tavallisia hautajaisia koska itse kokee olevansa jotenkin erityinen? vai mistä moinen johtuu?

Yhteistyössä