"Hetken kestää elämä ja sekin synkkä ja ikävä. Hei tonttu-ukot hyppikää..."
Tai Green Dayn Good Riddance (Time Of Your Life)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anssi Tikanmäen kaunis kappale, jonka nimeä en nyt valitettavasti muista. Toinen hyvä olisi tuo Rydmanin aiemmin ehdotettu kappale
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:"Hetken kestää elämä ja sekin synkkä ja ikävä. Hei tonttu-ukot hyppikää..."
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Siis miettiikö jotkut ihan tosissaan musiikkia omiin hautajaisiinsa?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Siis miettiikö jotkut ihan tosissaan musiikkia omiin hautajaisiinsa?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Siis miettiikö jotkut ihan tosissaan musiikkia omiin hautajaisiinsa?![]()
![]()
No totta kai, jos kerran kysytään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Siis miettiikö jotkut ihan tosissaan musiikkia omiin hautajaisiinsa?![]()
![]()
mä mietin aika usein itseasiassa.sairaalla ja kuluttavalla tavalla mä mietin mun kuolemaa joka päivä. tai lähinnä valmistaudun siihen.
ja se ei oo mikään surullinen asia siis älkää jääkö tätä miettimään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Siis miettiikö jotkut ihan tosissaan musiikkia omiin hautajaisiinsa?![]()
![]()
mä mietin aika usein itseasiassa.sairaalla ja kuluttavalla tavalla mä mietin mun kuolemaa joka päivä. tai lähinnä valmistaudun siihen.
ja se ei oo mikään surullinen asia siis älkää jääkö tätä miettimään![]()
Kuolemasta puhuminen on länsimaissa tabu. Miusta kuolema on kaunis ja hieno asia, sillon, kun se tapahtuu luonnollisesti, kun ihminen on jo elänyt elämänsä. Tottakai lapsen tai terveen aikuisen väkivaltanen kuolema on aina kamalia asioita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:Albinonin Adagio
tämä soi isäni hautajaisissa ja tuo Rydmanin laulu kans :'(
omiini haluaisin Annie Lennoxin Into to the west
Alkuperäinen kirjoittaja no se on tämä:http://www.youtube.com/watch?v=T2zWWohJ_Zc&feature=related
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:http://www.youtube.com/watch?v=McHyLKw5mHc&feature=related
![]()