Minkä kans te juotte viiniä? Vinkkejä kiitos! :)

Meillä viiniä harrastettiin lähinnä ruoan kans. Kunnon pihvit ja perunat, tai sitten joku ihana pastajuttu :p Mutta nyt kun en enää ota alkoa ollenkaan, niin ei mieskään ole ollu halukas ostaa viiniä itselleen ruoalle. Se siitä...
 
En juo ku en tykkää viinistä (ny tosin raskaana en jois senkää vuoks). Joskus jonku pihvin kans on ihana jotai hyvää punkkua juoda, mut harvat viinit o mun mieleen. Ja ehottomasti oltava paljon vettä kans tarjolla, et mie viiniä joisin :x
 
Pihvin, pastan, pizzan, voileipien, kasvistarjottimen, juustojen, patongin, keittojen lähes siis minkä tahansa kanssa. Makeahkoja viinejä jopa sitruunakakun tai suklaakakun kaverina.
 

Yhteistyössä