Ite tykkään punkusta, ja oon juonu tyyliin ruuan tai homejuuston ja viinirypäleiden kans.
Mitä ihania makunautintoja teillä ois?
Mitä ihania makunautintoja teillä ois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jee:salmiakkikossun kyytipekkana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dick:Mieluiten viehättävän naisen kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ihan vaan paljaaltaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ihan vaan paljaaltaan!
Ai et kaikki on parasta paljaaltaan?![]()