Minkä ikäisenä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aarre05"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aarre05"

Vieras
Minkä ikäisinä teidän lapset on alkanut pyyhkimään pyllynsä itse?
Meidän eskarilainen ei suostu sitä millään itse tekemään. Keinot alkaa olla vähissä!

Meidän eskarilainen on vasta alkanut vähitellen pyyhkimään itse. Ensin oli niin, että itse pitää yrittää ja auttamaan tullaan vasta kun on itse yritetty. Tämän edellyttäminen ei ainakaan minusta ole vielä kohtuutonta. Edelleen huutaa välillä paikalle, mutta enää ei aina, joten eiköhän tämä tästä vähitelleen...

Esikoinen pyyhki itse jo ennen eskariin menoa, eikä asia hänen kanssaan koskaan tuntunut vaikealta. Mutta lapset ovat erilaisia tässäkin asiassa.

Meillä 3,5-vuotias osaa kyllä jo itse pyyhkiä. Minä tarkistan sitten vaan.

Olis vaan vähän laiska sitä tekemään, eli pyyhin minäkin vielä jonkun verran ettei tarvitse inttää..

No kyllä ne viimestään rippikouluiässä alkaa itse pyyhimään. ;) Meillä kans esikoinen varsinkin oli laiska pyyhkimään, oli varmaan jo ekalla kun vasta alkoi itse pyyhkimään.

Meidän ekaluokkalainen ei vielä suostu pyyhkiin itte muutakuin pakon edessä (koulussa jos hätä iskee tai kerran kun Prismassa oli äitinsä kanssa niin kassoilta lähti veskiin eikä äiti päässyt tavaroiden kanssa heti perään).

Jep, lapset on tosiaan erilaisia. Meilläkin vanhempi poika ongelmaton tämän asian suhteen. En edes muista milloin aloitti itse pyyhkimisen. Mikä lie koiranpenikka tämä meidän mussukka, kun kuivaksiopetellessakin karkas aina pihalle kakalle( oli kesäaika) ja sieltä sitten huuteli että, Äiti, yks pötkyläinen tuli:D Syksyn tullen toki siirtyi sitten potalle...Tässä ongelmassa ei vaan nyt talvet auta :D

Yhteistyössä