Minkä ikäisenä vauvanne oppineet istumaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6kk+ osasi itse peruuttaa istumaan. 5kk kokeilin ekoja kertoja lattialla ja siinähän nökötti, kun siihen istumaan pisti.

Minusta itse istumista on se, että osaa oikeasti istua ja hallita vartaloaan. 5kk ikäisenä kurotellessa esinettä huojui ja kupsahti....
 

Yhteistyössä