M
mites muuten
Vieras
Mulla on selllanen käsitys että teillä syödään korviketta? Johtuuko se siitä teidän refluksista vai oliko teillä allergiaa vai mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
A) kai se data osaa muutaman tipan antaa, vaikka ei yleensä annakaan? Ethän sä pidä häntä noin osaamattomana, ethän.A) Viktor on mukana D-vitamiinitutkimuksessa. Teistä voi olla ihan jees sotkea toisten tutkimustuloksia, mutta itse en ainakaan tutkijana arvostaisi tahallista tulosten vääristämistä, jos annos unohdetaan antaa.
B) En ole missään vaiheessa sanonut, etteikö mieheni osaisi hoitaa Viktoria. Reissussa vaan olosuhteet eivät ole otolliset seurata arkeemme piirtyneitä rutiineja. Se on jännä, että minä en saa olla huolissaan vauvan riittävästä unentarpeesta tai kätkytkuoleman kohonneesta riskistä, mutta jos teidän Annabella joudutaan herättämään neuvolareissua varten vartin etuajassa niin te saatte vinkua siitä palstalla. Reilua?
Rutiinit pitävät minut toimintakykyisenä arjessa.
C) Hitaita tiimarivihkopäivityksiä, kun vieläkin tuosta ura-asiasta täällä nuristaan, vaikka sekin asia selvitetty varmaan puolisen tusinaa kertaa.
Data voisi tulla tänne kertomaan, osaako antaa ne tipat.
Ei ole ongelmaa sen kanssa. Mietin lähinnä haluanko ottaa Vikin mukaan vai en tuolle reissulle.
Ei ole ongelmaa sen kanssa. Mietin lähinnä haluanko ottaa Vikin mukaan vai en tuolle reissulle.
On eri asia osata laittaa tipat lusikkaan kuin muistaa tehdä se.
Yritin ihan asiallisesti kysellä ja minusta minulla on ihan validi syy miettiä näitä asioita. Mut kiitti taas vaan siitä, että kysellessäni kokemuksia muilta sain kuulla vain olevani joku pirttihirmu kusipää, joka ei osoita mitään hellyyttä vauvalleen. Noh, eipä tartte tätä ketjua pitemmälle lukea. Perskärpäsille kiitos päiväni pilaamisesta.