Minkä ikäisenä vauva ensimmäisen kerran yöhoitoon tutulle ihmiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pojanäiti:
no mun mielestä voi hyvin antaa sen ikäsen hoitoon.. varaa ihmeessä..
ja jos sitte imetät niin ainahan voit totuttaa vauvan vaikka siihen avantin tuttipulloon, jossa se imuosa on eniten nännin mallinen niin ei imetys häiriinny.. ja antaa mukaan omaa maitoa..

Mun poika joi ihan tavallisesta pullostakin ilman että imetys siitä kärsi mitenkään.
Mun mielestä voi jättää jos siltä tuntuu, mutta mulle oli hankalaa olla poissa vauvan luota imetysaikana, kun parissa tunnissa rinnat täyttyivät kunnolla maidosta ja menivät ihan paakuille enkä mä ole koskaan saanut pumpulla herumaan juuri mitään ja lypsämälläkin melko huonosti joten mä olin ilman vauvaa aikamoisessa pulassa

niin joi munkin ihan vaan tavan tuttipulloista ja imi tuttia mutta laitoin vaan jos jollain on huoli siitä että imetys häiriintyy kun on erilainen imuote :)

En missään nimessä ois raaskinu tuossa iässä antaa KENELLEKÄÄN tyttöä hoitoon.
Nyt typy on 10kk ja oli kaks viikkoa sitten ensimmäisen kerran ylipäänsä hoidossa. Sisko oli meillä hoitamassa, kun oltiin miehen kans laivalla. Ja liian pitkä aika sekin oli tuolle "vauvalle".. Lähettiin launtaina klo 14 aikaan ja palattiin vasta sunnuntaina klo 21.. :/ PArka oli ikävöiny meitä koko su-illan. Mutta oli NIIN onnellinen kun tultiin kotiin että. :heart: :heart:

Ei ole äitiyden mittari et koska viet hoitoon. Jos raaskit ja voit viedä esim mummolle niin vie. Mä olen ollu niin kahjo et olen ollu erossa tytöstä yhteensä n.2,5h ja tyttö on kohta 11kk.
Mummut on kuitenki jo harjotellu kertaalleen ainakin :)

Yhteistyössä