Ä
"äitikkä"
Vieras
tytöt olleet päivä- ja yökuivia 2-2,5 vuoden kieppeillä. poika ei ole vielä koskaan pissannut pottaan ja ikää 2v3kk.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
poika 2,5 v kun oppi samalla yö ja päiväkuivaksi.. nelisen kertaa pissannu sänkyyn ja ikää nyt 4w.
rupes itse ilmoittamaan millon pääsee pissa ja millon ei..
mun mielestä o järkyttävää kun joillain 4 vuotiaillakin on vielä vaippa ja jotku luttuuttaa vielä tuttiakin.
Alkuperäinen kirjoittaja yö ja päivä;27176244:Onpa jännä, että täällä on näinkin paljon vastauksia missä on lapsi ollut yökuiva ENNEN päiväkuivuutta. Luulisi, että asia menisi toisin päin.
Meidän esikoinen oli päiväkuiva 2v2kk ja käyttää vieläkin yövaippaa ja ikää hänellä on nyt 3v8kk. Yöllä tulee pissaa niin reippaasti ja joka yö, että en edes haaveile kokeilevani ilman vaippaa yötä. Uskon siihen, että sitten kun lapsi on valmis, niin sitten se kuivuus tulee itsekseen ja sitten voi vaipan jättää pois ilman vahinkoja.
Näin kävi meillä päiväkuivuudenkin kanssa. Yritettiin olla ilman vaippaa ja aina tuli vahinkoja. Se harmitti lasta itseäänkin. Sitten annettiin ajan kypsyä ja kun lapsi oli valmis, niin yhden käden sormilla on saanut vahinkopissit laskea sen jälkeen.
Nuorempi on 1v8kk ja tykkää käydä ahkerasti potalla. Välillä ihan ilmoittaakin hädästään. Luulen, että hänen kanssaan alkaa päiväkuivuus olemaan lähellä. Öisin on kyllä hänelläkin sen verran reilusti pissaa vaipassa, että yökuivuuteen on kyllä varmasti vielä matkaa.