Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lahja:Meillä oli sitterissä heti laitokselta tultua. Tyttö ottaa nykyisinkin silloin tällöin nokkaunet sitterissä (Ikää 2,5kk).
Valveilla ollessa en pitäisi pitkiä aikoja sitterissä, koska sitterissä ollaan passiivisessa asennossa eikä se kehitä lihaksia. Lattialla filtin päällä valveilla ollessa ja sylissä tietenkin :heart: